Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-06-18 07h57
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Kan ik mijn beide decoder met elkaar verbinden zodat ik op beide digicorders alle opnames kan bekijken (zitten op zelfde netwerk en bij Telenet koppelen deze automatisch met elkaar)? Zo ja, hoe doe ik dit?
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Kan ik mijn beide digicorders met elkaar verbinden zodat ik op beide digicorders alle opnames kan bekijken (zitten op zelfde netwerk en bij Telenet koppelen deze automatisch met elkaar)? Zo ua, hoe doe ik dit?
Alvast bedankt!
Ugh @kevin,
Hmm raar dat de technieker je deze informatie verschafte 🤔. Maar ik - Grote Wijze - kan je bevestigen dat de koppeling van decoders momenteel nog niet mogelijk is.
Maar treur niet, aspirant verkenner! Waar rook is, is een vredespijp!
Totems ✨ Groet
Kan ik mijn beide digicorders met elkaar verbinden zodat ik op beide digicorders alle opnames kan bekijken (zitten op zelfde netwerk en bij Telenet koppelen deze automatisch met elkaar)? Zo ua, hoe doe ik dit?
Alvast bedankt!
Ugh @kevin,
Hmm raar dat de technieker je deze informatie verschafte 🤔. Maar ik - Grote Wijze - kan je bevestigen dat de koppeling van decoders momenteel nog niet mogelijk is.
Maar treur niet, aspirant verkenner! Waar rook is, is een vredespijp!
Totems ✨ Groet
Is dit op (korte) termijn wel de bedoeling?
Is dit op (korte) termijn wel de bedoeling?
Ugh @kevin,
In de vallei des opties van diensten is er nog een kaal plekje.
Dus bij Orange wordt op (korte) termijn niets uitgesloten ;-)!
Totems Groet
Dag Kevin
dit is op het moment nog niet mogelijk bij de digicorders van orange