annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan je decoders koppelen?

Topic gestart op: 30-06-18 07h57

Antwoorden: 8 antwoorden

KevinSmeyers
Gewaardeerd verkenner

Kan je decoders koppelen?

OPGELOST

Kan ik mijn beide decoder met elkaar verbinden zodat ik op beide digicorders alle opnames kan bekijken (zitten op zelfde netwerk en bij Telenet koppelen deze automatisch met elkaar)? Zo ja, hoe doe ik dit?

Alvast bedankt!

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Kan ik mijn beide digicorders met elkaar verbinden zodat ik op beide digicorders alle opnames kan bekijken (zitten op zelfde netwerk en bij Telenet koppelen deze automatisch met elkaar)? Zo ua, hoe doe ik dit?

Alvast bedankt!

Ugh @kevin,

 

Hmm raar dat de technieker je deze informatie verschafte 🤔. Maar ik - Grote Wijze - kan je bevestigen dat de koppeling van decoders momenteel nog niet mogelijk is.

 

Maar treur niet, aspirant verkenner! Waar rook is, is een vredespijp!

 

Totems Groet

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
KevinSmeyers
Gewaardeerd verkenner

Vreemd, de technieker zei me dat het mogelijk was! Maar omdat ik dacht dat het zichzelf wel zou uitwijzen, vroeg ik niet hoe dat dan net in zijn werk ging 🙂

Dankjewel voor het antwoord!

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Even een kleine correctie: bij telenet koppelen de digicorders niet automatisch zodat ze elkaars opnames kunnen weergeven.

Het kan wel, maar je moet dat specifiek in de settings zo aangeven. Standaard staat die koppeling af.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
KevinSmeyers
Gewaardeerd verkenner

Zijn automatisch gekoppeld in het netwerk bij Telenet, je moet enkel aanduiden dat je wilt dat de digicorder de opnames van alle digicorders weergeeft. Soit dat is zelfs niet relevant, de vraag was of je een koppeling kan maken tussen beide digicorders van Orange en dat kan dus voorlopig nog niet volgens de community en wel volgens de technieker. Naar wat ik zelf vind qua instellingen, lijkt het me ook eerder niet.

0 pluimen
freggel
Ervaren verkenner

Ik verkoop in bijberoep orange vind maar raar dat een technieker dit zegt terwijl dit nog niet mogelijk is Laatste dat is bijgekomen is tv kijken via de orange tv app bellen via volte en bellen via wifi

Leden met de meeste pluimen