annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan je films aanvragen met Orange TV?

Topic gestart op: 13-10-18 16h57

Antwoorden: 8 antwoorden

debbievissers
Rekruut scout

Kan je films aanvragen met Orange TV?

OPGELOST

Kan je bij Orange al films aanvragen of een extra pakket voor films aan te vragen zoals bij Telenet? 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@debbievissers Dat is op dit moment nog niet mogelijk. Ze willen eerst andere zaken op pint hebben binnen Orange. Afwachten wat de toekomst brengt binnen Orange. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
Surfer
Ervaren genezer

Dag Rekruut,

Zoals iemand hier zei: elk nadeel heeft z'n voordeel.

Ik denk dat de meerderheid met me eens zal zijn is, dat Orange een lager prijs bieden voor hun produkten. In mijn geval kan ik je al zeggen dat ik zo'n 25 euro bespaar op mijn vroegere abonnementen van Prox en Telenet.

Goed, in geval met films: MOest het je intereseren, is er MovieMax online (via internet). Ikzelf heb al MovieMax Online en heb heel wat films gezien, die heel mooi zijn en de moeite waard (bvb. Kursk, de zinkende duikboot, film uit 2018). Voor een kleine prijs van 14.99 euro, heb je al 33 filmpunten en daarmee kan je ongeveer 5 a 6 films zien. Ikzelf heb eerst wat punten bijeen gespaard en dan 49.99 euro gekocht (2018) in één keer gekocht (je krijgt extra gratis punten er bovenop). Voor die prijs heb je: 100+15 gratis punten. Daartussen is er ook 24.99 euro (met 50+6 pnt). Je heb het voordeel dat je niet aan een abonnement van zit en die punten zijn eindeloos geldig, zolang je het hebt.

Misschien is dit een idee, wie weet. 🙂 In ieder geval goedkoper dan Play (More) en veel beter dan M&S pass van Prox.

http://www.moviemaxonline.eu

 

Gegroet,

 

Surfer

 

 

 

 

proximusboyke
Veteraan verkenner

en dat is het net, het is goedkoop ja maar ge kunt niks.

Als je restaurant a gaat en ge hebt daar aperitief voorgerecht hoofdgerecht dessert en koffie en restaurant b enkel hoofdgerecht dan is het logisch dat het goedkoper is ! erger maakt het nog als je gewoon niks kan bijbestellen, dat noem ik armoe troef. en dan nog die decoders die om de haverklap vastlopen......

Leentje1973
Veteraan verkenner

Ps betalen voor een bibliotheek ook ZONDER dat je die gebruikt tja dat vind ik jammer. 

Een resto met heel uitgebreide kaart: betalen louter voor die aanwezigheid van die lange kaart wanneer je meestal één gerecht neemt, dat is ook niet fijn. Je betaalt voor keuzemogelijkheden ook al wil je niets extra gaan kiezen.  Dus het is maar wat jouw gewoontes en wensen zijn.

 

Grtjs

Leentje1973
Veteraan verkenner

Er is toch veel op tv dat je kan opnemen. En je kan veel minder uitgeven doordat je geen enorme bibliotheek hebt. Dat is een nadeel maar ook een voordeel vind ik. Bovendien geen oneerlijke prijsverhogingen zoals bij T die louter owv verhoging winstmarges zijn. Dat was ik echt beu.

Leden met de meeste pluimen