Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-08-18 15h44
Antwoorden: 24 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo daar,
Sinds maandag 06/08 Love klant, eindelijk. Nu vraag ik mij af of er ook een mogelijkheid is om live-tv. te kunnen bekijken via je je pc / laptop? Deze mogelijkheid bestaat bij concurent telenet, yelo play, dus ???
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik zou het ook wel handig vinden dat dit via een Windows app of via het web mogelijk wordt.
Via de app gaat ook, maar op zo een klein scherm. En om één of andere reden is er geen cast knop in de Orange app om te casten naar een ChromeCast. Ik kan wel mijn volledig device casten maar is allemaal een beetje omslachtig vind ik.
Je hebt wel een cast knop bij de app, gewoon goed zoeken 🙂
Klopt.
Online en/of cast knop zou leuke aanvulling zijn.
Zolang we dan geen prijsstijging krijgen zoals bij de concurrent natuurlijk 😉
die concurrent heeft zelfs geen verbetering nodig om zijn prijzen te verhogen ... volgens mij zit dat gewoon voorgeprogrammeerd bij hun .... ben blij dat ik er weg ben ... service trok op het einde ook op niets meer ...
Halo Mecanik,
Alhoewel je zeker geen ongelijk hebt, vond ik het verdomd gemakkelijk om via play, via je pc., je decoder te kunnen programeren, tv. kijken en opgenomen programma's thuis of elders te kunnen bekijken. Maar voor de, inderdaad juiste prijs, services die orange levert kan en mag je niet klagen. En wat niet is kan natuurlijk nog komen, hopen mag toch, niet waar?