Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-03-18 11h32
Antwoorden: 4 antwoorden
Beste Orangers
Klein vraagje, sinds gisteren lukt het mij niet om een programma te pauzeren.
Decoder al eens uit en terug aangezet.
Klantendienst gebeld en via de instellingen ook al vanalles geprobeerd maar pauzeren lukt niet.
Als je de knop induwt lijkt hij het wel te willen doen maar gaat het programma gewoon voort.
Het is ook geen timeshift probleem.
Iemand ervaring of tips hiervoor?
Goeiemiddag
Ik heb de stekker van de decoder uitgetrokken en 5 minuten gewacht, sindsdien gaat het weer.
Ik had wel graag ergens een richting gekregen van hoe dit zou kunnen komen.
Het kwam heel onverwacht en er viel niets aan te doen.
Fabrieksinstellingen terugzetten, wil dit dan zeggen dat alles nadien moet worden geïnstalleerd?
En is dit dan iets dat ik zelf kan of moet ik dan de helpdesk contacteren?
En het was op alle zenders.
Beste Reinout,
Dit kan gewoon een (tijdelijk) foutje geweest zijn in de software. Na een volledige stroomonderbreking zou dit normaal verholpen moeten zijn.
We komen dit niet vaak tegen, maar technologie blijft iets dat soms rare dingen doet.
Hopelijk is en blijft het probleem opgelost. Anders horen we u graag terug 🙂
Mvg
Tom
Op alle zenders of een bepaalde zender?
Heb je al eens fabrieksinstellingen geprobeerd?
Lijkt me een hardeschijf probleeem!
Dit kan ze al helpen om het probleem verder te bekijken denk ik.