Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-25 20h14
Antwoorden: 12 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Iemand die me kan vertellen hoe ik mijn smartphone weer kan koppelen met mijn tv box? Na de update krijg ik bij opstarten van de app steeds de vraag om te koppelen, en als ik het nodige doe en de gegenereerde code invul in de app op de smartphone, lukt het niet om verder te gaan.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
dan ben ik ten einde van mijn latijn - rest nog contact op te nemen met Orange
@Eddy1540 en @Friootje1 goedemorgen,
Verwijder de app eens via je instellingen- Apps en zoek die aap.
Verwijder die daar, start je toestel volledig opnieuw even op.
Download de app even opnieuw en kijk wat hij dan doet?
Succes.
Geprobeerd, lukte niet.
Heb alles uitgetrokken, 10 minuten gewacht en alles terug aangezet. App terug geïnstalleerd en weer niets, eens de code dient ingegeven op de gsm blijft deze staan en geen koppeling
@Eddy1540 Jammer.
De telefoon van mijn vrouw geen probleem, direkt gekoppeld