Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-25 20h14
Antwoorden: 12 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Iemand die me kan vertellen hoe ik mijn smartphone weer kan koppelen met mijn tv box? Na de update krijg ik bij opstarten van de app steeds de vraag om te koppelen, en als ik het nodige doe en de gegenereerde code invul in de app op de smartphone, lukt het niet om verder te gaan.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
dan ben ik ten einde van mijn latijn - rest nog contact op te nemen met Orange
Je gsm is toch met internet verbonden hoop ik.
Weet niet of de communicatie rechtstreeks met de decoder gaat of via een of andere server bij Orange
Alles is met elkaar verbonden, ik kan het geluid van de tv regelen via de gsm, dus daar ligt het mogelijk niet aan. Lukt op geen van de beide decoders. Eens de code ingegeven op de app blijft deze zoals op de foto
dan ben ik ten einde van mijn latijn - rest nog contact op te nemen met Orange