annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kwaliteit beeld

Topic gestart op: 04-02-21 18h27

Antwoorden: 1 antwoord

Dassinie
Aspirant verkenner

Kwaliteit beeld

Spoiler
Beste, ik ben sinds 4 dagen orange.. Nu, ik kom van telenet, en we hebben de prijzen wat vergeleken, en we kwamen 30 euro goedkoper uit bij Orange per maand.

Internet, gsm, super, maar ik kan maar niet wennen aan het beeld kwaliteit van orange, we hebben al gevonden bij opties dat we op 'balken' kunnen tikken om het wat beter te maken,. Het is zeker niet slecht, maar we worden precies een paar jaar naar achter gekatapulteerd, in vergelijking met Telenet. En ook die optie van weer te spoelen, de zender nummer dat we niet meer zien op de digicorder, en ik heb de indruk dat niet alles in HD is of toch veel minder dan telenet.  Beeld is ook inneens ook wat donkerder..

Overdrijf ik? Omdat ik weet dat het net dezelfde kabel is? Of heb ik ergens gelijk.. of ben ik de luxe van telenet zo gewoon geraakt? Ook kwa display van tvgids?  

Of zou het kunnen liggen aan het feit dat we sinds een paar maanden een OLED Smart tv hebben, en dat Orange misschien nog niet is aangepast?

Ik ben hier niet om te zagen,  maar er is iets wat mij stoort..

Alvast bedankt.

Daan
Labels (1)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Schumi_wk
Veteraan verkenner

Ben al een tijdje bij Orange en had hier een Samsung KS9000 met de decoder. Daarvan vond ik het beeld super en had geen last van donkere scenes.
Nu dit jaar een OLED gekocht van Panasonic en heb inderdaad hetgeen jij hierboven zegt ook ervaren. De scenes zijn iets donkerder maar is voor mij ondertussen en gewenning geworden waar ik quasi geen last meer van heb.

Je kunt normaal je beeld op upscalen via instellingen op je tv. Voor mij is dat via mijn AVR omdat dit het hart van mijn systeem is. Daar kan ik ook het beeld upscalen.

Is je decoder ingesteld op 1080p? Kan misschien daarom ook zijn dat het iets minder overkomt.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen