annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Lang wachten op aansluiting internet/TV door Telenet

Topic gestart op: 26-02-19 10h13

Antwoorden: 7 antwoorden

jerryocean
Aspirant verkenner

Lang wachten op aansluiting internet/TV door Telenet

Orange laat mij in de steek !!

26 dagen wacht ik op aansluiting ( internet/TV ) antwoord Telenet moet eerst kabel aansluiten in kelder 5' minuten werk alles aanwezig.

Reeds tweemaal kat gestuurd, oplossing van jullie zijde nihil maar wel factuur sturen.

Mvg.

Jerry

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
jerryocean
Aspirant verkenner

Bedankt, probeer ik, maar verder dan een callcenter kom ik niet, vele loze beloftes.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@jerryocean  schreef:

Bedankt, probeer ik, maar verder dan een callcenter kom ik niet, vele loze beloftes.


Volgens hetgeen ik links en rechts verneem zou het contact via facebook vrij vlot en behulpzaam verlopen, beter dan telefonisch. Heb je dat al eens geprobeerd?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@jerryocean

Voor alle duidelijkheid, hier op Tribe zijn we zelf ook allemaal gewone klant hoor ... De enkele Orange medewerkers die je hier tegenkomt (waar ik persoonlijk dus niet bij hoor) zijn moderators en hebben als taak om dit forum in goede banen te leiden.

Ook zij zullen u naar de klassieke klantendienst doorverwijzen. Het enige dat zij kunnen doen is in sommige gevallen informatie overmaken naar de bevoegde diensten van Orange.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen