annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Lang wachten op aansluiting internet/TV door Telenet

Topic gestart op: 26-02-19 10h13

Antwoorden: 7 antwoorden

jerryocean
Aspirant verkenner

Lang wachten op aansluiting internet/TV door Telenet

Orange laat mij in de steek !!

26 dagen wacht ik op aansluiting ( internet/TV ) antwoord Telenet moet eerst kabel aansluiten in kelder 5' minuten werk alles aanwezig.

Reeds tweemaal kat gestuurd, oplossing van jullie zijde nihil maar wel factuur sturen.

Mvg.

Jerry

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Orange laat mij in de steek !!

26 dagen wacht ik op aansluiting ( internet/TV ) antwoord Telenet moet eerst kabel aansluiten in kelder 5' minuten werk alles aanwezig.

Reeds tweemaal kat gestuurd, oplossing van jullie zijde nihil maar wel factuur sturen.

Mvg.

Jerry

Ugh @jerryocean,

 

Ik vind dit heel jammer om te lezen. 😞

Heb de Orange-stamleden meteen gesignaleerd over je situatie.

Zij zullen je contacteren om dit zo snel mogelijk op te lossen!

 

Proef de zon-zoete bessen van de aarde

🏹 Totems Saluut 🏹

0 pluimen
LiselotteV
Aspirant verkenner

Als Telenet weet dat je geen klant wordt bij hen kan je eeuwig wachten op je aansluiting. Ik had hetzelfde probleem. Uiteindelijk een abonnement afgesloten met Telenet waarop alles in een vingerknip was aangesloten.

Nu probeer ik sinds december 2018 opnieuw de overstap te maken naar Orange, maar hun Orange TV is een grote mop. (ik wacht al 65 dagen op signaal)

Dus dit weekend keer ik terug naar de basis. Het duurdere Telenet, maar hun producten werken wel. En bij problemen kan er ook effectief iets opgelost worden.

 

Het verhaal van de facturen klinkt me bekend in de oren.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@LiselotteV

Ik vind het altijd heel spijtig om zulke dingen te moeten lezen. Helaas gebeurt het wel eens ...

En ik ben het met u eens dat zoiets niet zou mogen gebeuren. Ik weet het, daar ben je niet mee geholpen, maar meer kan ik als gewone klant ook niet voor u doen, jammer genoeg.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@jerryocean

Ik zou toch nog eens de klantendienst contacteren, gebruik eens de sociale kanalen twitter of facebook en tracht een overeenkomst te bereiken dat je de facturen niet moet betalen zolang de verbinding niet in orde is. Plus een compensatie.

Het is niet aan de klant om bij Telenet aan de bel te hangen, dat is het werk van Orange.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen