annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Lange opstartijd TV

Topic gestart op: 25-05-22 07h17

Antwoorden: 8 antwoorden

Marct
Gewaardeerd verkenner

Lange opstartijd TV

OPGELOST

Hallo, sinds 2 weken zijn wij bij Orange.

We ervaren een klein probleempje bij het aanzetten van de TV met de afstandsbediening van Orange:

Na het aanzetten van de decoder duurt het ongeveer 1min en 20 sec alvorens een post kan gekozen worden, dit is geen eeuwigheid, maar toch.

Tijdens die 1:20 verloopt er steeds een opstartprocedure: Android TV start op, G installatie voltooien op TV enz. Pas hierna kunnen we posten kiezen.

Wat doen wij fout, of is dit normaal?

Marc

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Case321
Veteraan verkenner

@Marct , dat is het. Slaapstand speelt zoveel rol niet. Mag op 3 uur blijven staan zolang je binnen die 3 uur aan je afstandsbediening komt 😉

Apparaat uit zet je liefst op 24 of 48 uur (nooit blijft grijs en kan je niet selecteren), met deze stand zal je tv box binnen een paar seconden opstarten s’anderendaags 💪🏽

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
Josette
Wijze
Wijze

@Marct goedemiddag,

probeer anders dit eens te doen?

Klik op de blauwe dit.

Succes want zolang is zeker niet de bedoeling.

De allereerste keer kan dat gebeuren.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Case321
Veteraan verkenner

@Josette , het is een android Box Josette. Geen resetknopjes achteraan.

En de oplossing is reeds gegeven volgens mij.

Josette
Wijze
Wijze

@Case321 bedankt had ik géén kennis van ze zijn pas uit, en wij hebben er geen.

Ga ik die tip even aanpassen merci.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Case321
Veteraan verkenner

@Marct 

Zet de tijd van stand-by van je decoder op 48 of 72 uur. Momenteel zal deze tijd veel te kort staan zodat s’anderendaags steeds het toestel volledig terug moet opstarten. En dan is dat ook weer opgelost 😉

Te vinden ergens in instellingen ( kan het momenteel niet direct zeggen wegens niet thuis 😎)

@patrick2 : in de nieuwe Android tv-box is er geen eco mode voorzien. Enkel stand-by tijd.

Leden met de meeste pluimen