Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Medion tv niet in te schakelen met afstandsbediening

Onze nieuwe Medion 32060 tv kan ik niet aan zetten met de afstandsbediening van Orange. Al de rest werkt wel, zenders, volume, mute en ook uit zetten, maar aan zetten lukt niet?

Labels (1)
12 ANTWOORDEN 12
Highlighted
Leidende sjamaan

@TaranQ  schreef:

Wat ik bizar vind, ik dacht altijd dat het één en hetzelfde signaal was voor aan en uit. Gewoon een switch. Als je zo'n lerende afstandsbediening programmeert dan druk je toch ook gewoon één keer op de aan/uit knop om dat signaal te programmeren. 

Maar blijkbaar is dat dus niet het geval?

Daar heb je wel gelijk in, nog niet bij stilgestaan ...

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
0 pluimen
Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze

Onze nieuwe Medion 32060 tv kan ik niet aan zetten met de afstandsbediening van Orange. Al de rest werkt wel, zenders, volume, mute en ook uit zetten, maar aan zetten lukt niet?

Ugh @TaranQ,

Om je tv te controleren met je Orange afstandsbediening, dien je eerst je Orange afstandsbediening te configureren via de gepaste wizard. Dit menu vind je in de instellingen van je decoder. Daarna kies je de merk van je tv en start je het wizard. Het kan zijn dat Medion niet hoort bij de compatibele tv's :s

Als het gelukt is kan je je tv aan en uitzetten, zowel als het volume controleren.

Lees ook de gebruikershandleiding van de decoder. Op pagina 16 vind je de gedetailleerde werkwijze 🙂

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

Probeer deze tip eens als je wil?

https://community.orange.be/t5/Tv/Afstandsbediening-Panasonic-TV/td-p/41697 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

Leden met de meeste pluimen