Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-05-24 21h06
Antwoorden: 3 antwoorden
Al sinds woensdag 8 mei zwart beeld bij alle VTM's en alle Play zenders en ook andere zenders zoals Discovery, National Geographic etc. Zelf reset gedaan van decoder zonder resultaat. Gebeld naar 5000 en daar vertelden ze dat er storing was en dit normaal binnen de 8 uur zou opgelost zijn, en zoniet dat ik moest terugbellen. Wat het geval was, en toen ik nogmaals belde moest ik nogmaals een reset doen van de medewerker, terwijl hij aan de lijn bleef. Nog steeds niet opgelost, uitkomst: Orange zou me terugbellen als het probleem is verholpen. We zijn nu zondagavond 12 mei en nog steeds geen oplossing.
Zijn er nog mensen die dit probleem hebben ervaren? Vervelend wel, hopelijk komt er snel een oplossing én een commerciële tegemoetkoming ...
Dag Josette
Ze zijn moeten langskomen en mijn decoder vervangen, op afstand lukte het niet, blijkbaar zijn er nog zo problemen gekend. Iets met rechten die niet konden opgehaald worden plots. Ze zijn er nog steeds niet uit om een structurele oplossing hiervoor te vinden. Maar ik ben dus wel nu geholpen met de andere decoder.
Mvg
Andy
Ben zelf geen klant. voor tv bij Orange maar bij Telenet en ik heb geen enkel probleem ondervonden met deze zenders. Zoals @Josette al aangeeft toch nog eens contact nemen met Orange via de kanalen en zien dat er een oplossing komt.
@apandypy een goedemorgen,
dit is inderdaad géén fijn bericht om te lezen, maar wij zijn ook klanten.
Je kan hier eens kijken of dat ook wel klopt?
https://allestoringen.be/storing/orange/
Trek eens alle toestellen uit de muur ook je router en modem, tv en alle anderen.
Wacht 10 minuten en steek dan alles eens een voor een opnieuw in?
Dat komt er altijd bij die commerciële tegemoetkoming je had je vraag ook al eerder hier kunnen
komen stellen hé.
Als dit niet helpt doe dan een bericht via FB-Messenger!
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
Succes.