annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Meeste Vlaamse zenders en ook vele andere zenders niet beschikbaar door storing

Topic gestart op: 12-05-24 21h06

Antwoorden: 3 antwoorden

apandypy
Aspirant verkenner

Meeste Vlaamse zenders en ook vele andere zenders niet beschikbaar door storing

Al sinds woensdag 8 mei zwart beeld bij alle VTM's en alle Play zenders en ook andere zenders zoals Discovery, National Geographic etc. Zelf reset gedaan van decoder zonder resultaat. Gebeld naar 5000 en daar vertelden ze dat er storing was en dit normaal binnen de 8 uur zou opgelost zijn, en zoniet dat ik moest terugbellen. Wat het geval was, en toen ik nogmaals belde moest ik nogmaals een reset doen van de medewerker, terwijl hij aan de lijn bleef. Nog steeds niet opgelost, uitkomst: Orange zou me terugbellen als het probleem is verholpen. We zijn nu zondagavond 12 mei en nog steeds geen oplossing.

Zijn er nog mensen die dit probleem hebben ervaren? Vervelend wel, hopelijk komt er snel een oplossing én een commerciële tegemoetkoming ...

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
apandypy
Aspirant verkenner

Dag Josette

Ze zijn moeten langskomen en mijn decoder vervangen, op afstand lukte het niet, blijkbaar zijn er nog zo problemen gekend. Iets met rechten die niet konden opgehaald worden plots. Ze zijn er nog steeds niet uit om een structurele oplossing hiervoor te vinden. Maar ik ben dus wel nu geholpen met de andere decoder.

Mvg

Andy

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@apandypy 

Ben zelf geen klant. voor tv bij Orange maar bij Telenet en ik heb geen enkel probleem ondervonden met deze zenders. Zoals @Josette al aangeeft toch nog eens contact nemen met Orange via de kanalen en zien dat er een oplossing komt. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@apandypy een goedemorgen,

dit is inderdaad géén fijn bericht om te lezen, maar wij zijn ook klanten.

Je kan hier eens kijken of dat ook wel klopt?

https://allestoringen.be/storing/orange/

Trek eens alle toestellen uit de muur ook je router en modem, tv en alle anderen.

Wacht 10 minuten en steek dan alles eens een voor een opnieuw in?

Dat komt er altijd bij die commerciële tegemoetkoming je had je vraag ook al eerder hier kunnen

komen stellen hé.

Als dit niet helpt doe dan een bericht via FB-Messenger!

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

Tag2023.jpg

 

Succes. 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen