annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mogelijkheden Orange tv

Topic gestart op: 29-03-20 13h47

Antwoorden: 8 antwoorden

Ronny2010
Aspirant verkenner

Mogelijkheden Orange tv

Wat zou het fijn zijn dat Orange tv gepimpt zou worden zodat terugkijk tv en tv op aanvraag mogelijk wordt bij orange. Nu zijn de mogelijkheden jammer genoeg veel te beperkt in tegenstelling tot de andere providers. Ook zou een Netwerkkoppeling tussen de twee decoders fijn zijn zodat je bvb wanneer je een opgenomen programma in de slaapkamer verder wilt kijken dit probleemsituatie kan terwijl je in de woonkamer bent beginnen te kijken.

Labels (1)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
patrick2
Wijze
Wijze

@Ronny2010  deze vraag heb ik ook al eens gesteld maar het antwoord was dat het niet voor nu zal zijn. Stiekem hoop ik er ook op want ik ben daar een groot fan van en thuis wordt dit elke dag gebruikt. ( voor tv en internet zit ik nu bij Telenet die dat hebben ). Moest dit morgen gelanceerd worden sta ik als eerste in de rij want heb Orange gsm en ben super tevreden van Orange , heb ook al internet en tv gehad toen. 

Betreft die opnames , je zou dan je opnames willen delen over een andere decoder als ik het goed begrijp. Dus je begint in de living met kijken en vervolgens kan je in de slaapkamer je laatste gedeelte zien. Misschien zou dit al mogelijk zijn met een software update van de tv app. Dus je kan in de tv app al je programma's programmeren om op te nemen maar technisch zou je het kunnen maken dat je er ook je opnames mee kan kijken. Sluit een chromecast aan op je tv in de slaapkamer en dan je opname die je wil verder bekijken er heen swipen. Dan zou je die vraag eens kunnen stellen aan Orange als idee. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Niet vergeten dat verschillende (de meeste) zenders het niet toelaten om hun opnames ergens anders te bekijken dan op de digicorder zelf. Bekijken via de app is dan niet mogelijk.

De opnames van de digicorders (in eenzelfde thuisnetwerk) onderling sharen, dat laten ze natuurlijk wel allemaal toe, maar dan blijft het ook op de digicorder. Niet op foon, tablet of PC.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze


@Cdt24801  schreef:

@patrick2 

Niet vergeten dat verschillende (de meeste) zenders het niet toelaten om hun opnames ergens anders te bekijken dan op de digicorder zelf. Bekijken via de app is dan niet mogelijk.

De opnames van de digicorders (in eenzelfde thuisnetwerk) onderling sharen, dat laten ze natuurlijk wel allemaal toe, maar dan blijft het ook op de digicorder. Niet op foon, tablet of PC.


@Cdt24801  toch een kleine rechtzetting 🙂 Opnames gaat wel om die eventueel via de app te bekijken maar er zijn uitzendrechten ( zenders ) die het niet toelaten om via de app te bekijken. Dus veel zenders zijn niet toegankelijk in de tv app. Opnames zijn de dingen die je namelijk wel over de app kan en mag uitzenden die zijn van je zelf. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@patrick2  schreef:

@Cdt24801  schreef:

@patrick2 

Niet vergeten dat verschillende (de meeste) zenders het niet toelaten om hun opnames ergens anders te bekijken dan op de digicorder zelf. Bekijken via de app is dan niet mogelijk.

De opnames van de digicorders (in eenzelfde thuisnetwerk) onderling sharen, dat laten ze natuurlijk wel allemaal toe, maar dan blijft het ook op de digicorder. Niet op foon, tablet of PC.


@Cdt24801  toch een kleine rechtzetting 🙂 Opnames gaat wel om die eventueel via de app te bekijken maar er zijn uitzendrechten ( zenders ) die het niet toelaten om via de app te bekijken. Dus veel zenders zijn niet toegankelijk in de tv app. Opnames zijn de dingen die je namelijk wel over de app kan en mag uitzenden die zijn van je zelf. 


Toch niet hoor ... Probeer het maar eens ... De meeste zenders staan dat niet toe. 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen