annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

NIEUWE ANDROID TV BOX GEEFT GEEN SURROUND DOOR

Topic gestart op: 18-04-22 10h41

Antwoorden: 5 antwoorden

powerjames
Gewaardeerd verkenner

NIEUWE ANDROID TV BOX GEEFT GEEN SURROUND DOOR

ik krijg geen surround geluid door van mijn nieuwe android tv box op mijn avr denon home cinema?   in de instellingen van android tv box valt ook niets te regelen? iemand met een oplossing?

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
thesjaackie
Aspirant verkenner

Subwoofer werkte niet!!!! Na 2 dagen intensief zoeken ,heb ik (toevallig) de oplossing gevonden . Mijn nieuwe Denon Home Cinema Systeem 8K is verbonden met Samsung tv 8K  via HDMI e-arc  .  Mijn Orange Tv-box is net zoals mijn PlayStation 3 en 4 en computer aangesloten op mijn Denon Home Cinema Systeem. Echter bij Orange Tv Box werkt de subwoofer niet en kan niet aangepast worden in instellingen bij de nieuwe TvBox  ,bij de oude decoders wel.... Echter is het probleem simpel verholpen door jouw Hdmi kabel van de orange tv-box rechtstreeks in de Tv te steken en niet in de Denon Home Cinema Systeem . Het werkt  perfect!!!! Omdat je een HDMI e-arc kabel  aansluiting hebt tussen tv en cinema systeem . 

0 pluimen
thesjaackie
Aspirant verkenner

Ik kan de voorgaande post niet verwijderen.... Dus doe ik het op deze manier....ik was te voorbarig met mijn oplossing.... Subwoofer werkt toch niet !! 

Medewerker van orange meldde dat de tv-box dat niet ondersteund . 

Ik was aan het outcasten via goplay op gsm en dan gaat de subwoofer wel .....  Dus niet rechtstreeks van tv-box .... Zeer jammer en omslachtig om een film met bioscoop gevoel te willen zien.....

0 pluimen
thesjaackie
Aspirant verkenner

Ik heb hetzelfde voor.... De 2 oude decoders vervangen door nieuwe Tv-box maar subwoofer werkt niet van home cinema .... Bij de oude decoders wel en ook de PS4 werkt het ... Enkel bij Orange Tv Box werkt het niet.... Ze erkennen het probleem bij Orange helpdesk ..... Ik zal de oude terug plaatsen ... 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@powerjames goedemiddag,

na 10 berichten over hetzelfde hoop ik dat je van iemand een antwoord krijgt.

Dat is echt niet de bedoeling van dit forum hoor!

 

Welkom.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen