annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Na 7dagen nog steeds tv niet geactiveerd,1000keren gebeld na orange,niemand die mij helpt,ik denk da

Topic gestart op: 24-02-23 10h26

Antwoorden: 8 antwoorden

Laurie--78
Gewaardeerd verkenner

Na 7dagen nog steeds tv niet geactiveerd,1000keren gebeld na orange,niemand die mij helpt,ik denk da

Labels (1)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
patrick2
Wijze
Wijze

@Laurie--78 

Ah ok dus de technieker is geweest en alles is geïnstalleerd ook je decoder dan. 

Dan lijkt het mij dat een activering achterliggend ook moet gaan. 

Heb je al eens gestuurd via Messenger op Facebook als je daar een profiel hebt ? Kan zijn dat je daar sneller geholpen wordt , ik heb daar een goede ervaring. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Laurie--78
Gewaardeerd verkenner

Ik heb nu klacht neergelgd bij orange,heb gebeld na de marketing,andere nr dan 5000,gans me probleem verteld en zei hebben voor mij klacht neergediend en via email verstuurt,meer weet ik ook niet,die 5000 nr trekt op niks..niemand die mij kan vertellen wanneer ik tv zal hebben

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Laurie--78 

Maar is dit dan iets wat je extra hebt aangevraagd of ben je pas nieuwe klant hebben ze gezegd een dossier op te maken? 

Ze hebben toch wel iets gezegd....? 

Tomorrow is another day

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Laurie--78 

Je denkt wat ...? 

Beter is je vraag of bemerkingen te benoemen in een topic in plaats van de gehele titel. 

Wat is er precies gebeurd , sinds wanneer ben je klant , wat hebben ze gezegd na 1000 keer bellen ? Lijkt mij als ik 1000 keer ergens heen bel dat er toch iets gezegd en of gedaan is. Desnoods een dossier een technieker of iets want ze zullen echt wel iets gezegd hebben. 

Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen