Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-02-23 10h26
Antwoorden: 8 antwoorden
Ah ok dus de technieker is geweest en alles is geïnstalleerd ook je decoder dan.
Dan lijkt het mij dat een activering achterliggend ook moet gaan.
Heb je al eens gestuurd via Messenger op Facebook als je daar een profiel hebt ? Kan zijn dat je daar sneller geholpen wordt , ik heb daar een goede ervaring.
Ik heb nu klacht neergelgd bij orange,heb gebeld na de marketing,andere nr dan 5000,gans me probleem verteld en zei hebben voor mij klacht neergediend en via email verstuurt,meer weet ik ook niet,die 5000 nr trekt op niks..niemand die mij kan vertellen wanneer ik tv zal hebben
Maar is dit dan iets wat je extra hebt aangevraagd of ben je pas nieuwe klant hebben ze gezegd een dossier op te maken?
Ze hebben toch wel iets gezegd....?
Je denkt wat ...?
Beter is je vraag of bemerkingen te benoemen in een topic in plaats van de gehele titel.
Wat is er precies gebeurd , sinds wanneer ben je klant , wat hebben ze gezegd na 1000 keer bellen ? Lijkt mij als ik 1000 keer ergens heen bel dat er toch iets gezegd en of gedaan is. Desnoods een dossier een technieker of iets want ze zullen echt wel iets gezegd hebben.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |