Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-06-24 11h01
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Van de ene dag op de andere kan Netflix niet meer opgestart worden via de TV App.
Fout code: UI-113. (Zou een netwerk probleem zijn??)
Op een Mobile(Android) toestel is er geen probleem ( en kan ik eventueel wel casten).
Alle tips van Dr.Google geprobeerd.
- TV, Router, Modem gereset. (Lange tijd spannings loos gemaakt)
- TV software update gecontroleerd.
- TV internet connectie gecontroleerd.
Iemand nog tips???
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Het zal dus met Netflix Casten blijven.
Alles wat aangeraden is geprobeerd (alle tips van Google en Tribe).
Het zal een probleem zijn met Netfix en Panasonic Tv. Netflix app is een soort van ingebrande app en kan ook niet verwijderd worden.
2de probleem is dat ik de Netflix app ook niet gevonden wordt met de Orange TV box. (Zie Foto's).
Het zal dus met Netflix Casten blijven.
Alles wat aangeraden is geprobeerd (alle tips van Google en Tribe).
Het zal een probleem zijn met Netfix en Panasonic Tv. Netflix app is een soort van ingebrande app en kan ook niet verwijderd worden.
2de probleem is dat ik de Netflix app ook niet gevonden wordt met de Orange TV box. (Zie Foto's).
Is dit de Netflix tv app op de tv box of op je tv ? Want dat maakt ook wel een verschil.
Als dit op je tv zelf is dan zou ik je tv eens van het netwerk afhalen en terug verbinden , eventueel de app er ook af halen. Als dit via de tv box is van Orange zelf dan zou ik dit eens doorgeven aan Orange.
Ook belangrijk hoe is alles dan verbonden is dat met wifi of bekabeld?
Het is op TV zelf, zie ook geen mogelijkheid om die app te verwijderen.
Maar ga morgen wel de netwerk verbinding eens verbreken en opnieuw installeren.
Welke tv heb je ?
Hoe is deze trouwens verbonden is dat wifi of bekabeld ?
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |