annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Netflix TV App kan geen verbinding maken.

Topic gestart op: 06-06-24 11h01

Antwoorden: 11 antwoorden

JanSan333
Ervaren verkenner

Netflix TV App kan geen verbinding maken.

OPGELOST

Van de ene dag op de andere kan Netflix niet meer opgestart worden via de TV App.

Fout code: UI-113. (Zou een netwerk probleem zijn??)

Op een Mobile(Android) toestel is er geen probleem ( en kan ik eventueel wel casten).

Alle tips van Dr.Google geprobeerd.

- TV, Router, Modem gereset. (Lange tijd spannings loos gemaakt)

- TV software update gecontroleerd.

- TV internet connectie gecontroleerd.

Iemand nog tips???

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
JanSan333
Ervaren verkenner

Het zal dus met Netflix Casten blijven.

Alles wat aangeraden is geprobeerd (alle tips van Google en Tribe).

Het zal een probleem zijn met Netfix en Panasonic Tv. Netflix app is een soort van ingebrande app en kan ook niet verwijderd worden.

2de probleem is dat ik de Netflix app ook niet gevonden wordt met de Orange TV box. (Zie Foto's).

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
JanSan333
Ervaren verkenner

Het zal dus met Netflix Casten blijven.

Alles wat aangeraden is geprobeerd (alle tips van Google en Tribe).

Het zal een probleem zijn met Netfix en Panasonic Tv. Netflix app is een soort van ingebrande app en kan ook niet verwijderd worden.

2de probleem is dat ik de Netflix app ook niet gevonden wordt met de Orange TV box. (Zie Foto's).

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@JanSan333 

Is dit de Netflix tv app op de tv box of op je tv ? Want dat maakt ook wel een verschil. 

Als dit op je tv zelf is dan zou ik je tv eens van het netwerk afhalen en terug verbinden , eventueel de app er ook af halen. Als dit via de tv box is van Orange zelf dan zou ik dit eens doorgeven aan Orange. 

Ook belangrijk hoe is alles dan verbonden is dat met wifi of bekabeld? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
JanSan333
Ervaren verkenner

Het is op TV zelf, zie ook geen mogelijkheid om die app te verwijderen.

Maar ga morgen wel de netwerk verbinding eens verbreken en opnieuw installeren.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@JanSan333 

Welke tv heb je ? 

Hoe is deze trouwens verbonden is dat wifi of bekabeld ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen