annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Niet-doorspoelbare reclame

Topic gestart op: 19-01-23 19h13

Antwoorden: 20 antwoorden

Thomas_D_W
Veteraan verkenner

Niet-doorspoelbare reclame

Orange heeft maandag het principe ingevoerd dat bij het bekijken van een opgenomen programma de eerste minuut reclame vooraf het progamma niet doorspoelbaar zal zijn. 

De reclameblokken tijdens het programma zal men nog kunnen doorspoelen.

In het begin zal dit enkel van toepassing zijn voor vtm-programma's, andere zenders volgen later.

Klanten die beschikken over een tv box kunnen gemiste afleveringen op vtm go bekijken via de tv-gids. Later zal de app Orange tv plus deze functie ook bevatten.

Het verschil tussen de oude decoder en de tv box wordt met de dag groter. 

Bron: nieuwsblad

Nieuwsbrief:

FB_IMG_1674149623606.jpg

Labels (3)
20 ANTWOORDEN 20
mbbs1024
Veteraan verkenner

Voor mij is het ook simpel,

zoveel reclame = ergernis = niet meer naar die zender kijken
= ook geen inkomsten voor die zender via mijn reclamekijken
= terug een fijne kijk ervaring voor mij, op een andere manier.

Spijtig ook voor de inkomsten van Orange, want ik was daar voor de rest wel tevreden over.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

= ook geen inkomsten voor die zender via mijn reclamekijken

denk je dat dit het verschil zal uitmaken ? 

 

0 pluimen
mbbs1024
Veteraan verkenner

Voor mij zal dat in ieder geval een groot verschil uitmaken, namelijk niet zo een hoop ergerlijke reclame door de strot geduwd krijgen, en kunnen naar een programma kijken zonder me te ergeren aan die domme reclame, die telkens een fijn programma onderbreekt.

Of dat iets uitmaakt voor die reclamezenders of niet maakt me niet uit, want voor mij zijn die het bekijken niet waard als die reclameblokken niet kunnen doorgespoeld worden.
Zolang zij genoeg kijkers hebben die graag naar hun domme reclame willen kijken zullen ze wel hun winsten kunnen binnenrijven, ze doen maar, maar zonder mij.

Ik heb trouwens onlangs een krantenartikel gelezen dat er sinds de reclameverplichting bij Telenet, er al duizenden klanten hun TV abonnment opgezegd hebben en overgestapt zijn naar streaming of andere kijkmogelijkheden zonder die ergerlijke reclameblokken.

0 pluimen
Chiquita
Aspirant genezer

maar zoals al gezegd, geen reclame = geen programma.
Als iedereen zo zou denken zal VTm of Play4 niet meer bestaan.
Waar gaan ze anders hun centen halen om programma's te maken? of de mensen te betalen voor die programma's te maken?

 

0 pluimen
mbbs1024
Veteraan verkenner

Maar zoals ik ook gezegd heb, zoveel reclame is voor mij niet om aan te zien.
Voor mij moeten die zenders dan ook helemaal niet bestaan, dan betaal ik liever een streaming abonnement om zonder reclame te kunnen kijken, en wat ik daar niet vindt, is ergens anders ook wel zonder reclame te vinden.
Maar zolang er veel mensen zin in hebben om naar die domme reclame te kijken zullen ze wel genoeg centen blijven binnenhalen.
Blijven jullie maar goed kijken naar al die reclame dus.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen