annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Niet-doorspoelbare reclame

Topic gestart op: 19-01-23 19h13

Antwoorden: 20 antwoorden

Thomas_D_W
Veteraan verkenner

Niet-doorspoelbare reclame

Orange heeft maandag het principe ingevoerd dat bij het bekijken van een opgenomen programma de eerste minuut reclame vooraf het progamma niet doorspoelbaar zal zijn. 

De reclameblokken tijdens het programma zal men nog kunnen doorspoelen.

In het begin zal dit enkel van toepassing zijn voor vtm-programma's, andere zenders volgen later.

Klanten die beschikken over een tv box kunnen gemiste afleveringen op vtm go bekijken via de tv-gids. Later zal de app Orange tv plus deze functie ook bevatten.

Het verschil tussen de oude decoder en de tv box wordt met de dag groter. 

Bron: nieuwsblad

Nieuwsbrief:

FB_IMG_1674149623606.jpg

Labels (3)
20 ANTWOORDEN 20
Gregory
Wijze
Wijze

Och, ja

Er zijn er die de domme reclame doorspoelen en er zijn Don Quichotes

0 pluimen
mbbs1024
Veteraan verkenner

En daarmee is de cirkel rond, want dat doorspoelen wordt onmogelijk gemaakt.
Op het internet is trouwens fijne software te vinden die de reclame er mooi uitknipt als je online zonder tv abonnement kijkt, dus waarom zou ik betalen om extra reclame te moeten bekijken.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Het is maar 1 minuut aan het begin van de uitzending die je niet kan doorspoelen.  Deze tijdens de uitzending kun je wel doorspoelen

Much ado about nothing

0 pluimen
mbbs1024
Veteraan verkenner

Als je zo graag naar die reclame kijkt, dan moet je dat maar doen, ik hou ook niemand tegen, maar voor mij hoeft het niet.
Voor duizenden anderen die sinds de reclameverplichting bij de andere TV aanbieders hun TV abonnementen al opgezegd hebben ook niet.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Thomas_D_W 

Dit ga je niet met de decoder en of de tv box kunnen vergelijken hoor want er is geen verschil. Ook via de decoder ga je dit zelfde aan de hand hebben ook niet meer doorspoelen.

Telenet heeft dit al lang in voegen zo wel op de tv box , die ik heb als de decoder die andere klanten ook hebben. Dus dat dit er zat aan te komen is geen verrassing. En aangezien Telenet de kabel beheert zal Orange er zich naar moeten schikken jammer maar helaas. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen