Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-08-21 12h34
Antwoorden: 27 antwoorden
Ugh allemaal !
Er komt iets nieuws in de stam!
Totem heeft goed nieuws: er bestaat nu een tv-aanbieding die ook beschikbaar is op pc / tablet / smartphone.
Jullie hebben nu de keuze tussen twee verschillende TV-offers om toe te voegen aan Love Duo/Home:
Met Orange TV Lite krijgen jullie toegang tot de Orange TV Plus app.
Ontdek hier alle mogelijkheden van deze app:
Opgelet:
Moge de tv-geesten met je staan!
Totem's groetjes,
Totem
Heb je dit een maand geleden al niet eens gepost, @digiboy40 ?
Door het ontbreken van de Nederlandse tv zenders is dit aanbod (voor mij) waardeloos omdat ik uitsluitend kijk naar RTL4-RTL5-RTL7-RTL8-SBS6-SBS9-VERONICA-VRT-CANVAS en Film1/Ziggo sport (ik ben abonnee bij Canal Digitaal via Satelliet).
Sedert 2016 kijk ik met een officieel abonnement (via Canal Digitaal) naar de Commerciële Nederlandse Tv zenders (RTL4-5-7-8, Veronica, SBS6-9, Net5, Film1...) via Satelliet en via de APP. Na 40 jaar nog steeds geen Nederlandse TV zenders te bespeuren in Vlaanderen. Geen rechten zeggen ze...klopt niet want ik heb een Officieel abonnement en betaal dus de rechten. Wel Arabische zenders via Orange/Kabel maar geen Nederlandse zenders...onlogisch! Dus dan maar verder kijken via Satelliet:)