annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuw Orange decoder

Topic gestart op: 15-03-22 14h31

Antwoorden: 9 antwoorden

TWilho
Aspirant verkenner

Nieuw Orange decoder

Iemand de nieuwe decoder reeds in gebruik? Is deze zoveel "beter" als de vorige?

Dan kan ik bepalen of het de moeite is om €49 te betalen. Wat ik nog steeds schandalig vind trouwens, aangezien mijn huidige decoder niet geweldig goed werkt.

Labels (1)
9 ANTWOORDEN 9
Anonymous
Niet van toepassing

@TWilho , het enige waar ik een beetje huiverig van ben, is dat ik denk dat de reclame niet meer door te spoelen zal zijn bij opgenomen programma’s. Kan zijn dat dit nu al is, maar zeker in de nabije toekomst ( zie de TV box van TN). Zolang ik daar geen zekerheid over heb blijf ik de momenteel nog altijd betrouwbare baksteen houden, en hij dient ook als bijverwarming in de woonkamer 😉.

0 pluimen
ambiorix1
Ervaren verkenner

Ik kom nu net terug van Telenet, heb zo al over al gezeten. Hier bij Telenet en bij Proximus, maar omdat ik deze week een IPTV kastje heb gekocht heb ik die twee duurdere operators niet meer nodig, maar was ik wel genoodzaakt om naar hier te komen omdat ik mijn tv. bij Telenet had stopgezet, en de zender eclips niet kon ontvangen. Dus hirr is het goedkoper als je internet-tv-gsm neemt tegen over bij Telenet, en bij Proximus is dit nog veel duurder. Daar bij IPTV is spot goedkoop, eerst even korte pijn voor die ontvanger, desnoods met een abonnement er bij op, en jaarlijks betaal je een 100€ voor zoveel zenders je wil.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous 

komt ook op je 'baksteen'  dat er een 'verbod' komt op het doorspoelen van de reclame. Heb al gelezen dat op de digicorders bij Telenet dit ook het geval gaat zijn dus uiteindelijk komt dat dan bij Orange op de digicorders ook wel. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 , ja, waarschijnlijk zal dit ook met een update op de oude decoders komen, maar zolang dat ik dit kan afhouden ga ik die nieuwe nog niet in huis halen. Volgens mij staat dit er momenteel al op. En apps op een decoder zijn voor mij persoonlijk geen must gezien ik voor alle streamingdiensten die ik heb de Apple TV gebruik.

PS: Als je mijn eerste berichten leest, in andere topics maanden (jaren) geleden zou je kunnen vermoeden dat ik volledig mijn kar gekeerd heb. Ik zat ongeduldig te wachten op een nieuwe decoder. Maar ondertussen is men begonnen met het onmogelijk maken van het doorspoelen van reclame en is mijn mening dus veranderd 😎 

Leden met de meeste pluimen