annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuw Orange TV Plus aanbod !

Topic gestart op: 30-08-21 12h34

Antwoorden: 27 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Nieuw Orange TV Plus aanbod !

Ugh allemaal !

Er komt iets nieuws in de stam!

Totem heeft goed nieuws: er bestaat nu een tv-aanbieding die ook beschikbaar is op pc / tablet / smartphone.

Jullie hebben nu de keuze tussen twee verschillende TV-offers om toe te voegen aan Love Duo/Home:

 

Totem_1-1630319251495.png

 

Met Orange TV Lite krijgen jullie toegang tot de Orange TV Plus app.

Ontdek hier alle mogelijkheden van deze app:

Orange TV Plus

  • De app:
    • Keuze tussen NL en FR
    • Tot 20 kanalen per offer
    • Installeer de app op 5 toestellen (Op hoeveel toestellen je tegelijk kijkt is afhankelijk van de mediagroep)
  • Toegankelijkheid:
    • Beschikbaar voor iOS/Android
    • Webversie beschikbaar voor PC/Mac (voor de meeste browsers)
    • Chromecast ondersteund voor iOS/Android
  • Tv:
    • timeshift up to 1h
    • Kijk via 4G in België & EU
    • Kijk via WiFi (thuis, de meeste zenders zijn ook beschikbaar in de EU)
    • Bekijk opnames vanuit je app overal
  • Opnemen:
    • Tot 200 uur opname via Cloud (opnames blijven 60 dagen opgeslagen)
    • Beheer je opnames in de app
  • Herbekijken:
    • Herbekijken via live tv is niet mogelijk
  • Kanalen:
    • NL: Eén, Canvas, Ketnet, Play 4, Play 5, Play 6, Play 7, VTM, VTM2, VTM3, VTM4, VTM Gold, VTM Kids, National Geographic, National Geographic WILD, Fox, Disney Channel, Disney Junior, La Une, Tipik
    • FR: La Une, La Trois, Tipik, France 2, France 3, France 4, RTL TVI, Club RTL, Plug RTL, TFI, TMC, AB3, Disney Channel, Disney Junior, National Geographic, National Geographic WILD, TV5 Monde, Eén, Canvas, Ketnet

Opgelet:

Moge de tv-geesten met je staan!

Totem's groetjes,

Totem

Labels (2)
27 ANTWOORDEN 27
Kopje27
Ervaren verkenner

@Totem 
Een proefperiode van bv 7 dagen zou wel fijn zijn om de kwaliteit te vergelijken met TV Vlaanderen dat ik nu gebruik via app.
Want anders heb je de rompslomp van aanvragen en opzeggen via de klantendienst weer.
Via de klantenzone toevoegen en stopzetten is ook een aanrader!

Anonymous
Niet van toepassing

@Kopje27 ,

hier ben ik ook volledig voorstander van.

Sedert gisteren Tv-Vlaanderen abonnee geworden (app met Samsung TV) en ben er wel tevreden over, replay gedurende 7 dagen en 37 zenders voor 9,95€. 
Zou Orange ook dergelijke app hebben voor de tv en/of de Apple TV twijfel ik geen moment. Het is het casten die mij weerhoud (less is more 😉).

En… mijn maandelijks budget momenteel: Love Duo (internet en 2 Go Plus) = 66€.

Tv-Vlaanderen via App = 9,95€

Goedkoper dan 76€ voor dit alles vind je niet volgens mij 🤗

Gregory
Wijze
Wijze

Dit ziet er mij een goed idee uit @Kopje27 

phil48
Leidende verkenner

Wat ik behoorlijk straf vind is dat er van deze "lite versie" wel meteen een pc versie beschikbaar is, terwijl we voor een pc versie van de gewone tv app al jaren aan het lijntje worden gehouden in de zin van "er wordt aan gewerkt". Op die manier benadeel je Love Trio klanten. Niet fijn, Orange !!!!!!!!!!!!

 

  • Webversie beschikbaar voor PC/Mac (voor de meeste browsers)
  • Chromecast ondersteund voor iOS/Android

 

Peter-S
Ervaren verkenner

Gaat de beedkwaliteit beter dan dan de huidige Orange TV app? 

Momenteel is er nog een aanzienlijk kwaliteitsverschil tussen TV kijken via de decoder en via de app. Dit ligt aan de app zelf, want of ik nu op de gsm of tablet kijk, of cast naar de chromecast of ingebouwde chromecast van de TV zelf, het beeld is aanzienlijk minder vloeiend vergeleken met rechtstreeks via de digibox kijken. 

Als de nieuwe app gewoon een uitbreiding is van de bestaande app (timeshift en opnames toegevoegd), is het niet echt een waardige vervanger voor kijken via de decoder. 

Edit: ik zou het zelf wel willen testen, maar ik heb momenteel al een decoder en zoals je zelf aangeeft kan je deze optie dan niet kiezen. Zal eens bellen naar Orange om te vragen of er geen maand gewisseld kan worden zonder dat ik de decoder hoef in te leveren. 

Leden met de meeste pluimen