annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe klant - Chromecast werkt niet

Topic gestart op: 25-12-19 18h55

Antwoorden: 14 antwoorden

-Astrid-
Gewaardeerd verkenner

Nieuwe klant - Chromecast werkt niet

Ik werd gisteren Love Trio klant, mijn telefoon, laptop en tablet werken netjes, maar mijn chromecast werkt niet meer.

De chromecast zegt geen verbinding te kunnen maken met Wi-Fi. 

In de Google Home App krijg ik de melding dat hij niet kan communiceren met de Chrome cast.

Labels (1)
14 ANTWOORDEN 14
Anonymous
Niet van toepassing

@-Astrid- 

Ik zou de Chromecast een keer resetten:
Hieronder een beetje uitleg!!!

Vanuit de Google Home-app

  1. Open de Google Home-app
     
    .
  2. Tik rechtsonder op het startscherm op Account
     
     
     Apparaten 
     
    om beschikbare Chromecast-apparaten te bekijken.
  3. Tik in de rechterbovenhoek van het apparaat dat u wilt terugzetten op de fabrieksinstellingen op het apparaatkaartmenu
     
     
     
     Instellingen.
  4. Tik rechtsboven op de knop Meer
     
    .
  5. Tik op Terugzetten op fabrieksinstellingen of Resetten.
  6. Bevestig dat u het apparaat wilt resetten door op Resetten te tikken.

Vanaf het Chromecast-apparaat

Terwijl de Chromecast is aangesloten op de tv, houdt u de knop aan de zijkant van de Chromecast ingedrukt. Het LED-lampje gaat oranje knipperen. Wanneer het LED-lampje wit wordt, laat u de knop los. De Chromecast wordt opnieuw opgestart.

patrick2
Wijze
Wijze

@-Astrid-  Zou eens proberen om alles opnieuw te installeren. Kijk ook goed na dat u uw locatie gegevens heeft aan staan voor de installatie. Dit is trouwens eenmalig daarna kan deze terug uit gezet worden. Eventueel eens proberen met een ander toestel heb op een ander forum namelijk dit probleem nog gezien. Met de ene gsm ging het niet en de andere ging het wel misschien ligt het aan de Android versie. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 

Net gezien dat je al een antwoord gaf, was nog aan het schrijven 😉

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Anonymous  schreef:

@patrick2 

Net gezien dat je al een antwoord gaf, was nog aan het schrijven 😉


Heel normaal, dat overkomt mij ook dikwijls.

En zeker bij @patrick2 , die deugeniet kan dat heel goed inschatten wanneer iemand anders een antwoord aan het voorbereiden is en dan rap een beetje sneller zijn 😋

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen