Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-12-19 18h55
Antwoorden: 14 antwoorden
Ik werd gisteren Love Trio klant, mijn telefoon, laptop en tablet werken netjes, maar mijn chromecast werkt niet meer.
De chromecast zegt geen verbinding te kunnen maken met Wi-Fi.
In de Google Home App krijg ik de melding dat hij niet kan communiceren met de Chrome cast.
Ik zou de Chromecast een keer resetten:
Hieronder een beetje uitleg!!!
Terwijl de Chromecast is aangesloten op de tv, houdt u de knop aan de zijkant van de Chromecast ingedrukt. Het LED-lampje gaat oranje knipperen. Wanneer het LED-lampje wit wordt, laat u de knop los. De Chromecast wordt opnieuw opgestart.
@-Astrid- Zou eens proberen om alles opnieuw te installeren. Kijk ook goed na dat u uw locatie gegevens heeft aan staan voor de installatie. Dit is trouwens eenmalig daarna kan deze terug uit gezet worden. Eventueel eens proberen met een ander toestel heb op een ander forum namelijk dit probleem nog gezien. Met de ene gsm ging het niet en de andere ging het wel misschien ligt het aan de Android versie.
Net gezien dat je al een antwoord gaf, was nog aan het schrijven 😉
@Anonymous schreef:
Net gezien dat je al een antwoord gaf, was nog aan het schrijven 😉
Heel normaal, dat overkomt mij ook dikwijls.
En zeker bij @patrick2 , die deugeniet kan dat heel goed inschatten wanneer iemand anders een antwoord aan het voorbereiden is en dan rap een beetje sneller zijn 😋