annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nog nooit signaal gehad.

Topic gestart op: 01-01-23 23h48

Antwoorden: 4 antwoorden

IsabelleG
Aspirant verkenner

Nog nooit signaal gehad.

Wij zijn net klant geworden bij orange. 

Installateur is langsgeweest maar hij kreeg geen signaal. Dit moest gebeuren door de technische dienst. Dit zou 2u tot max 24u duren. 

Nu 4 dagen later nog steeds geen signaal. Bij de klantendienst blijven ze maar zeggen dat ze ermee bezig zijn en dat ze momenteel geen nieuws hebben. 

Hoelang kan het duren voor de technische ons signaal in orde brengt ?

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@IsabelleG 

Het ligt er aan welk signaal je bedoeld , is het voor internet of tv of de gsm ? 

Moest het voor de gsm zijn kan zijn dat de activering nog aan het doorlopen is. 

Moest het tv zijn of internet kan het zijn dat er aan de kant van Telenet nog iets moet gebeuren. Zoals je weet werkt Orange met de kabel van Telenet en soms moeten die er tussen komen voor iets om het werkend te krijgen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
IsabelleG
Aspirant verkenner

Het signaal voor wifi/tv. 

Dit kan best mogelijk zijn.

Volgens de installateur zou dit 2 tot max 24u duren, nu heel wat uren later is dit nog steeds niet in orde. 

Dus mijn vraag is hoelang dit duurd?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@IsabelleG 

Zelf ook geen idee van maar zoals ik al zei als het voor internet en tv is en Telenet moet er tussen komen kan dat lang duren. In dit geval zou ik de klantendienst hierover blijven 'lastig vallen' want het is iets wat achterliggend opgelost moet worden.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
IsabelleG
Aspirant verkenner

Nog steeds niet opgelost. 

Het probleem is zou liggen aan de WAN IP. 

Elke dag beloofd de klantendienst dat dit binnen de 24u opgelost zal worden, wat dus steeds niet gebeurd.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen