- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Nog steeds geen aansluiting televisie
Dringende oproep
Al 7 maanden wachten op een installatie voor de tv
Decoder is niet geactiveerd en niemand bij de technische dienst kan mij helpen
Nog even geduld meneer !!!
Al 22 keer gebeld en nog geen oplossing
Wie kan mij helpen ???
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Dag lotgenoot,
Proficiat met je record en enorm geduld!
We zijn nog maar 5 weken aan het wachten
Onvoorstelbaar in deze technologische tijd en in een sector waarin zware commerciële concurrentie heerst.
Blijkbaar moet Telenet (Orange gebruikt het netwerk van Telenet voor TV) een bepaalde code intikken en de decoder is geactiveerd.
De telecom-ombudsdienst heeft ondertussen voor onze case al 2 aanmaningen gestuurd.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Dag lotgenoot,
Proficiat met je record en enorm geduld!
We zijn nog maar 5 weken aan het wachten
Onvoorstelbaar in deze technologische tijd en in een sector waarin zware commerciële concurrentie heerst.
Blijkbaar moet Telenet (Orange gebruikt het netwerk van Telenet voor TV) een bepaalde code intikken en de decoder is geactiveerd.
De telecom-ombudsdienst heeft ondertussen voor onze case al 2 aanmaningen gestuurd.
Ugh @Mr-Patient,
Wat een cactusgedoe, beste rekruut scout!
Orange gebruikt inderdaad het kabelnetwerk van Orange. We hopen wat te rekenen wat op je engelengeduld.
Wat betreft de aanmaningskosten, aarzel zeker niet om een (rook)seintje te sturen naar onze Orange-stamleden. Zij nemen dit euvel graag onder de loep.
Moge mijn overwinningsdans je problemen doen opgaan in rook!
🐺 Totems Saluut 🐺
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Wynant,
Heel jammer om dit te horen maar wij kunnen hier helaas niks aan doen. Dit is echt voor de klantendienst die dit moet oplossen aangezien hier niemand gaat weten hoe het op te lossen voor u .
