annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ondertiteling steeds opnieuw aanzetten

Topic gestart op: 03-04-19 11h19

Antwoorden: 8 antwoorden

Bezoeker1904
Aspirant verkenner

Ondertiteling steeds opnieuw aanzetten

Sinds de laatste update van de decoder moet ik bij elke zender telkens opnieuw de ondertiteling aanzetten (opties - ondertitel - nederlands). Voor de update kon dit via instellingen worden aangegeven, en gaf hij steeds op elke zender de ondertitel netjes weer, zonder dat ik hiervoor nog actie moest ondernemen.

Nu moet ik echt elke dag en bij elke verandering van zender via opties de ondertitels terug aanzetten.

Is hier een workaround voor?

mvg

Labels (1)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
IvesOostende
Gewaardeerd verkenner

Heb juist hetzelfde voorval, maar wat ik de max vind is dat ik contact opgenomen heb met Orange en dat blijkbaar dat ik de enige was met dit voorval en nu lees ik het tegenovergestelde straf!! Men ging me zelf terug contacteren, wacht nog altijd, service is voor mijn een dikke NUL, misschien nadenken om terug overstappen naar de concurentie

 

patrick2
Wijze
Wijze

@IvesOostende  mag het misszchien niet zeggen omdat ik zelf op de klantendienst heb gewerkt voor de twee concurrenten maar er zijn er bij die gewoon iets zeggen om ervan af te zijn. Mijn ervaring leert men dat vele medewerkers op de klantendienst verkeerde info geven of onvolledige info of men weet hier niks vanaf . Heb 4 jaar voor de ene gewerkt en 1 jaar voor de andere. Ik wist vele dingen van buiten en technisch gezien was ik de sterkste en gaf altijd eerlijke rechtvaardige info mee ondanks een klant soms eens boos of lastig werd. Waar ik zelf niet mee weg kan is een klant niet terug te bellen als deze een opvolging heeft open staan omdat een klent de nummer 1 is en geholpen moet worden . Als ik dossiers opvolgede belde ik soms gewoon terug om te zeggen van we zijn er mee bezig en vragen nog een beetje geduld , voor een klant is het dan fijn om te weten dat men er aan werkt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@IvesOostende 

Zoals elders reeds gezegd, en dit is geldig voor ALLE providers: op de helpdesk zitten deskundige en hulpvaardige, maar ook beginnende en niet altijd snuggere medewerkers. Dat is nu eenmaal een feit.

En geloof me, dat is bij ELKE provider het geval.

De helpdesk/klantendienst aanspreken is soms een beetje lotto spelen. Ben je niet geholpen of ontevreden met het resultaat, bel de dag nadien nog eens, of probeer een ander kanaal (twitter, facebook). De kans is groot dat je dan wel goed geholpen wordt.

Omwille van zulke feiten van provider veranderen is geen goed idee. Juist omdat ze ALLEMAAL in hetzelfde bedje ziek zijn.

En ik werk niet voor Orange en heb er ook geen aandelen van. Als je echt wil overstappen, OK, veel succes gewenst. En dat is niet sarcastisch bedoeld hoor Smiley Knipoog

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


IvesOostende
Gewaardeerd verkenner

Zal je gelijk geven, vandaag terug gebeld steeds dezelfde uitleg, maar vandaag was ik al niet de enige met hetzelfde voorval?!, als ik vroeg of ik een verantwoordelijk kon spreken was de uitleg vandaag niet aanwezig blijkbaar is die nooit aanwezig!! heb wel een dossiernummer gekregen wow!

Ben het beu dat men de klanten beschouwd als nerds. 

Conclusie : klantendienst Orange is dikke sh*t (sorry)

Leden met de meeste pluimen