annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opname conflict (mijn ergernis)

Topic gestart op: 01-01-21 19h48

Antwoorden: 36 antwoorden

Law
Veteraan verkenner

Opname conflict (mijn ergernis)

Ik neem tegenwoordig zoveel op dat ik wel overal wel ergens een opname conflict krijg :(.

 

Is het niet mogelijk om met een software upgrade om de gelijktijdige opnames te verhogen of is dit echt decoder gerelatteerd??

Ik wil zo veel dingen zien waardoor ik vaak op 2 opnames tegelijk zit en een 3de zie en een vierde niet kan programeren.

Ik programmeer nog heel vaak op zenders waar je geen stream platform heeft of toch nog reclame krijg (zoals vtmGO).

 

Labels (3)
0 pluimen
36 ANTWOORDEN 36
patrick2
Wijze
Wijze

@Law  

persoonlijk vind ik dat een omruiling gratis zou moeten zijn. Het is de provider die deze ter beschikking stelt en als een klant een nieuw wil hebben moet dat gratis zijn. Je betaald huur per maand inde pakket dus het geld is er al 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Law
Veteraan verkenner

@patrick2 

Bij telenet moest je ook €50 betalen bij de omruiling van decoder zonder defect :-).

Ik zit daar (persoonlijk) niets mee in. Maar je hebt daar een punt.

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Law  

dat ik de tv box ging halen moest ik € 30 betalen dus is dan al wat beter koop geworden. Maar vind dat oplichterij eerlijk gezegd. Ze zijn al de duurste van de hele hoop en moet je ook nog voor een omruiling betalen. Het zette mij aan om eigenlijk naar Orange te gaan maar mijn partner wil graag terug kijk tv goed dat is enkel daar. Daarom zou ik willen dat Orange dit ook ging aanbieden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Law
Veteraan verkenner

@patrick2 

Ik probeer zoveel mogelijk op te nemen bij zenders waar geen platform beschikbaar is of toch reclame geven die je niet kan vooruitspoelen.

Probleem is dan (nu zeker met deze periode met de fantastische films en nieuwe seizoenen van bepaalde programma's) dat je heel vaak op opname conflicten stuit :(.

Hopelijk word de wens van een nieuwe decoder in gewilligd, eerlijk denk ik zelfs dat Orange meer klanten gaat krijgen om dat dan effectief alle limitaties weg zouden zijn (alé voor mij dan toch).

Ik wil nu niet enkel puur vanwege de decoder issue veranderen van Provider 😞 .

Maar een upgrade is echt hier wel gewenst, modem van orange kan nog wel wachten het is echt de decoder dat het dringendste is.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Law  

een decoder of een modem/router van je provider zou niet de beslissing mogen maken. Het zijn de extra dingen en de prijs die de beslissing maken van provider , wat je nodig hebt in je pakket. Zoals ik al zei als er terug kijkt v komt dan ga ik naar Orange opnames doen wij niet. Ga niet zeggen dat we dat nooit hebben gedaan maar die terug kijk tv is ideaal om te hebben. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen