annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opname conflict (mijn ergernis)

Topic gestart op: 01-01-21 19h48

Antwoorden: 36 antwoorden

Law
Veteraan verkenner

Opname conflict (mijn ergernis)

Ik neem tegenwoordig zoveel op dat ik wel overal wel ergens een opname conflict krijg :(.

 

Is het niet mogelijk om met een software upgrade om de gelijktijdige opnames te verhogen of is dit echt decoder gerelatteerd??

Ik wil zo veel dingen zien waardoor ik vaak op 2 opnames tegelijk zit en een 3de zie en een vierde niet kan programeren.

Ik programmeer nog heel vaak op zenders waar je geen stream platform heeft of toch nog reclame krijg (zoals vtmGO).

 

Labels (3)
0 pluimen
36 ANTWOORDEN 36
patrick2
Wijze
Wijze

@Law  

Ik heb het vermoeden dat er meerdere tegen dit probleem aanlopen en dat het voor meerdere wel een 'ergernis' is om beperkt te zijn aan die opnames. 

Het is niet zo dat je even een update doet dat je dan ineens meerdere opnames kan doen want als ze mochten van Telenet dan is het gewoon toelaten op je decoder en je kan meerdere programma's opnemen. 

Het is namelijk dat Telenet deze beperking erop houd en dat dus ook voor hun eigen klanten. Telenet regio kan namelijk maar 2 opnames tegelijk doen maar VOO regio heeft 4 opnames tegelijker tijd. 

Schermafbeelding 2021-01-01 om 19.57.32.png

Dus er is uiteindelijk geen update nodig om het voor elkaar te krijgen Thetis gewoon nodig dat Telenet deze optie vrij geeft op het netwerk dan kan Orange dit toelaten. Aangezien Telenet de touwtjes in handen heeft zal er niks van in huis komen dat Orange deze aanpassing kan doorvoeren. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Law
Veteraan verkenner

@patrick2 

Telenet is niet de netwerk eigenaar waar voo beschikbaar is.
Telenet is wel één van de geintreseerde om dat netwerk te kopen (orange ook trouwens).

Ik denk echt dat het decoder gerelateerd is en niet de netwerk beheerder :(.

 

Wil er nog aan toevoegen dat bijvoorbeeld de zwarte decoder van telenet ook maar 2 opnames tegelijk kan doen, maar de tv box (de nieuwe decoder) kan ook onbeperkt opnemen en zit ook in the cloud 😞 .

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Law  het is de netwerk beheerder en dat is Telenet die gaan dit nooit toelaten. Want als Telenet wil kunnen ze dit perfect beschikbaar maken en openstellen op hun decoder ze hebben meerdere tuners om het aan te kunnen en de tuners kunnen ze open stellen. Maar telenet doet het niet dus Orange mag het niet omdat die de kabel gebruiken van Telenet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Law
Veteraan verkenner

@patrick2 

Law_0-1609528797658.gif

 

Zal wachten wat er gaat gebeuren.
Misschien dat er iemand nog intern reageerd 😞 

Of ik moet een 2de decoder huren en een extra kabel trekken.

Laatste oplossing is telenet hun grief hier laten zetten 😞

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Law 

ik heb een tv box van Telenet het nieuwste van hun. Daar heb ik cloud opnames in zitten en daarmee mag ik onbeperkt programmeren. Waar ligt dan het verschil wat Telenet maakt ? Want de nieuwste digicorder kan namelijk ook meerdere opnames tegelijk aan enkel zetten ze het niet beschikbaar. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen