annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opname 'thuis' en 'familie'

Topic gestart op: 25-12-20 14h57

Antwoorden: 3 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Opname 'thuis' en 'familie'

 

Janique
 
Hallo iedereen. Zalig Kerstfeest Ik ben nu een paar weken klant bij orange. Ik ben overgekomen van Telenet waar ik van in hun opstart altijd klant ben geweest maar eindelijk dus de stap durven zetten om naar een andere provider over te stappen.  Ik heb een vraag over de televisie opnames. Ik neem het huidige en de nog komende seizoenen van zowel de soap "thuis" als "familie" op. Bij thuis kan ik de op te nemen serie op in opties maar bij familie staat niet beschikbaar.  Van beide series spelen in de namiddag ook nog oudere afleveringen van een ouder seizoen. Daardoor nemen die van familie dus ook op. Heb ik dagelijks 2 opnames van familie (die van de namiddag en die van het laatste seizoen s'avonds).  Dat is wel vervelend. Zijn er nog mensen met dit probleem?   
 
Deze vraag en topic stel ik op in naam van @Janique
Zijn er mensen die kunnen helpen ?
Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Josette
Wijze
Wijze

@Janique 

eerst deze van mij:

 

 TagKerst.jpg

Het heeft een hele tijd goed gegaan en kon je kiezen en bij instellingen

alles netjes instellen.

Maar wij zagen ook dat ze er weer aan hebben zitten prutsen.

Je zal geduld moeten hebben tot het weer oké is denk ik.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Janique
Ervaren verkenner

Bedankt voor je snelle reactie. 

OK we zullen het in het oog houden. 

Ben nog wat mijn draai aan het zoeken. 

Antwoorden kun je gemakkelijk met die knop antwoorden drukken maar wat als je een nieuw bericht wilt versturen? 

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Janique  hier heb je een link / trutorial om te lezen en te bekijken hoe je het beste een topic maakt. 

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/Tips-amp-Tricks-hoe-het-beste-een-topic-maken/m-p/67246

 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen