Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-01-22 20h49
Antwoorden: 4 antwoorden
Opnames van VTM geven vaak storing. Het beeld blijft dan hangen en hapert, ook het geluid hapert. Doorspoelen of opnieuw opstarten geeft geen resultaat. Conclusie: opnames voor de vuilbak. Enig idee wat hier aan de hand is?
@Veroniek2604 goedemorgen,
heeft een van de antwoorden je kunnen helpen?
Zo ja dan mag je deze als opgelost aanvinken.
@Veroniek2604 goedemorgen,
het kan inderdaad aan VTM gelegen hebben.
Eens aan de klantendienst melden en vragen of er nog zulke meldingen zijn. Het zou dus best eens kunnen dat het aan VTM zelf ligt ...
Hey Veroniek!
Misschien is er een probleem met de signalen op de coaxkabel? In dit geval zou er ook blokvorming zijn op het beeld. U kan altijd een diagnosetest doen, dit staat bij instellingen. Moest de test slecht signaal aangeven zou ik de bekabeling eens nakijken of een andere kabel proberen.
mvg Milan
-Orange technieker
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |