annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opnames ondermaats

Topic gestart op: 08-10-18 14h16

Antwoorden: 7 antwoorden

proximusboyke
Veteraan verkenner

Opnames ondermaats

hebben ze die decoders bij alieexpress of zoiets gekocht ? Iedereen die ik ken hetzelfde problem, lopen vast nemen niks meer op ! Oplossing stekker uittrekken en herbeginnen dit noem ik geen oplossing !

Doet me denken aan telenet 20 jaar geleden. Neem je thuis of familie op dan neemt hij deze ook op in de namiddag (gemakkellijk op te lossen door een H bij te zetten in tvgids maar ze vertikken het, moet je dan om een of ander reden het journaar savonds laat op één opnemen, dan neemt hij gense nacht door op . internet en mobiel zijn echt uistekend maar hun tv is echt kloterij? Ik het zelfs programmas opgenomen van zenders waar ik NOOIT naar kijk laat staan opnemen. Er staan zelfs opnames van 0 minuten. Dit is dan van een zender waa ik wel eens naar kijk dusja die 0 minuten gebeurd regelmatig

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

hebben ze die decoders bij alieexpress of zoiets gekocht ? Iedereen die ik ken hetzelfde problem, lopen vast nemen niks meer op ! Oplossing stekker uittrekken en herbeginnen dit noem ik geen oplossing !

Doet me denken aan telenet 20 jaar geleden. Neem je thuis of familie op dan neemt hij deze ook op in de namiddag (gemakkellijk op te lossen door een H bij te zetten in tvgids maar ze vertikken het, moet je dan om een of ander reden het journaar savonds laat op één opnemen, dan neemt hij gense nacht door op . internet en mobiel zijn echt uistekend maar hun tv is echt kloterij? Ik het zelfs programmas opgenomen van zenders waar ik NOOIT naar kijk laat staan opnemen. Er staan zelfs opnames van 0 minuten. Dit is dan van een zender waa ik wel eens naar kijk dusja die 0 minuten gebeurd regelmatig

Ugh @proximusboyke,

 

Waar rook is, is een vredespijp  ;-)! 

 

Probeerde je reeds het volgende in je instellingen:

 

➡️ Selecteer "alleen recente afleveringen" in je opname-instellingen. Dan worden de herhalingen niet opgenomen.

 

Ga waarheen de wind je brengt

🏹 Totems Saluut 🏹

0 pluimen
proximusboyke
Veteraan verkenner

neem eens familie of thuis op s'avonds dan zal hij 500% zeker de afleveringen van de namiddag ook opnemen.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@proximusboyke U heeft uw opnames als serie opname ingesteld en deze dient u uit te schakelen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
proximusboyke
Veteraan verkenner

tuurlijk ga nie iedere dag mij bezig houden om op tenemen, als ze iets aanbieden moet het werken.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen