annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opnames ondermaats

Topic gestart op: 08-10-18 14h16

Antwoorden: 7 antwoorden

proximusboyke
Veteraan verkenner

Opnames ondermaats

hebben ze die decoders bij alieexpress of zoiets gekocht ? Iedereen die ik ken hetzelfde problem, lopen vast nemen niks meer op ! Oplossing stekker uittrekken en herbeginnen dit noem ik geen oplossing !

Doet me denken aan telenet 20 jaar geleden. Neem je thuis of familie op dan neemt hij deze ook op in de namiddag (gemakkellijk op te lossen door een H bij te zetten in tvgids maar ze vertikken het, moet je dan om een of ander reden het journaar savonds laat op één opnemen, dan neemt hij gense nacht door op . internet en mobiel zijn echt uistekend maar hun tv is echt kloterij? Ik het zelfs programmas opgenomen van zenders waar ik NOOIT naar kijk laat staan opnemen. Er staan zelfs opnames van 0 minuten. Dit is dan van een zender waa ik wel eens naar kijk dusja die 0 minuten gebeurd regelmatig

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Movieman
Aspirant genezer

Dit problem heb ik ook met de serie-opnames als een aflevering herhaald wordt heb je er twee(of meer) voor dezelfde prijs en zie het ook niet zitten om telkens dit apart in stellen dit kan niet de bedoeling zijn. Wat ik wel doe is elke dag gaan kijken wat er wordt opgenomen en de dubbele deleten. Het heeft een tijdje geholpen om de serie-opnames te verwijderen en dadelijk er na terug inzetten zonder dat er dubbel opnames tussen stonden. Geloof inderdaad niet zo te lezen dat we de enige zijn. 

0 pluimen
Mat90
Aspirant verkenner

Je kan bij opname instellingen kiezen welke seizoen hij moet opnemen. 

0 pluimen
Movieman
Aspirant genezer

Heeft niets met seizoenen te maken hoor. Uiteraard kan je kiezen welk seizoen je opneemt het gaat hem er om dat dezelfde afleveringen van een laatste seizoen meerdere keren om onverklaarbare reden worden opgenomen als die dezelfde week worden herhaald zelfs als je ze alsnog hebt gecanceld. (kijk alle dagen de geplande opnames na). 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen