Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-12-22 18h43
Antwoorden: 4 antwoorden
Zou iemand een oplossing weten voor volgend probleem:
Orange TV Lite aangevraagd. Heb abonnement is sedert woensdag zichtbaar in de My Orange app.
Op de Orange TV Plus app komt echter steeds volgende melding: Geen tv abonnement gevonden. Hoewel je met succes bent aangemeld, hebben we geen actief tv abonnement gevonden.
Alvast bedankt.
En als je inlogt op de MyOrange, zie je daar de gegevens juist staan, met het juiste abonnement?
My Orange | Orange België ofwel via de klantenzone, ook op deze site te vinden.
Op de MyOrange app kan ik het abonnement inderdaad wel zien staan.
@Jflement Werkt de website? https://orangetvplus.be/
En heb je de juiste app geïnstalleerd? Er zijn 2 apps: "Orange TV BE" voor als je een decoder hebt.
Als je TV Lite hebt moet je "Orange TV Plus Belgium" installeren.
Bedankt voor de reactie! Maar dat is helaas niet de oplossing, ik had de juiste app.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |