annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange TV (Plus) app op Google TV

Topic gestart op: 12-01-24 09h09

Antwoorden: 7 antwoorden

NicG
Gewaardeerd verkenner

Orange TV (Plus) app op Google TV

Wanneer ik op mijn Philips OLED (model jaar 2023) met Google TV zoek in de Google Play Store dan vind ik geen Orange TV of Orange TV Plus app. Ik vind wel de Orange TV Luxembourg app. De Belgische apps lijken geen ondersteuning te hebben voor Google TV. Ze zijn precies enkel beschikbaar op smartphone en tablet. Vanuit die smartphone app moet je dan cast om te kijken op je TV. Dit vind ik zeer omslachtig. Een echt Google/Android TV app zou veel praktischer zijn. Dan kan je gewoon afstandsbediening van TV gebruiken en heb je geen GSM nodig.

Is mijn analyse correct of bestaat er toch een manier om de Belgische Orange TV (Plus) app op een Google TV te krijgen? Zijn er plannen bij Orange om een app te maken die compatibel is met Google TV?

Labels (2)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Thomas_D_W
Veteraan verkenner

Plannen?

Het is een vraag die al een aantal jaren wordt gesteld. 

Ik zou er niet op hopen. 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@NicG  een goedemorgen,

je kan deze eens gaan lezen.

Klik op de blauwe deze.

Succes.

 

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
NicG
Gewaardeerd verkenner

Beste Josette,

Mijn TV heeft een chromecast ingebouwd. Ik heb zelf ook nog een aparte Chromecast met Google TV liggen van mijn vorige TV. Bij alletwee de toestellen (TV en Chromecast) is het zo dat de app van Orange TV er niet op kan geïnstalleerd worden. Ik kan wel VRT max and VTM Go en zo er op zetten. Maar ik zou de Orange TV Plus app erop willen zetten om via een Orange TV Lite abonnement gewoon op mijn TV naar live uitzendingen te kijken. Dit gaat nu enkel door in de smartphone app de tv zender te kiezen en dan live uitzendingen te casten naar mijn TV. Dat is veel te omslachtig.

 

 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@NicG  dan zal je geduld moeten oefenen totdat

Orange dat in orde maakt.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen