annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange TV Webapp

Topic gestart op: 11-08-20 12h04

Antwoorden: 4 antwoorden

frye899
Aspirant verkenner

Orange TV Webapp

Beste,

Een tijdje geleden is hier op het forum ter sprake gekomen dat Orange zijn TV-app beschikbaar zou maken voor web. Zodat je naast android & iphone ook tv zou kunnen kijken via laptop/pc.

Toen werd er gezegd dat we het mogen verwachten tegen april. Maar we zijn ondertussen al Augustus en het is er nog niet.

Kunnen we dit weldra verwachten of is dit volledig van de baan?

Zou graag Jupiler Pro League bij Orange nemen omdat kwaliteit via decoder stukken beter is dan de Eleven Sports app... Maar ik kijk ook vaak wedstrijden via laptop/pc. Dus is Orange geen optie tot de webapp er komt...

Maar komt die ook? 🙂

Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@frye899  je gaat toch even geduld moeten hebben. Ik heb de vraag gesteld aan de moderators en er is gezegd dat het project terug op gang komt. Dat er vertraging op zit heeft te maken met de Corona die toen uit gebroken is. Hierdoor zijn vele projecten stil gelegd maar ze worden terug herpakt. Geduld loont maar even geduld hebben voor het in orde is. 

Er zijn meerdere dingen die dan ook in orde komen waar ik naar gevraagd heb die ook op de lijstje stonden en daar wordt aan gewerkt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


kette
Gewaardeerd verkenner

Hoe zit het hier nu mee? Kan iemand officieel hier iets over bevestigen? Al wat er terug te vinden is zijn wat vage geruchten "ze zijn er mee bezig", maar niks officieels.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@kette  zolang er niks officieels is buiten gebracht zal je geduld moeten hebben. Het zal vanzelf gecommuniceerd worden als het zo ver is.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


kette
Gewaardeerd verkenner

Dan stel ik de overstap nog uit.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen