annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange TV app and Apple TV

Topic gestart op: 27-12-20 18h17

Antwoorden: 6 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

Orange TV app and Apple TV

 

 Deze vraag zet ik hier neer gevraagd door Christel.
 
Christelvp 
‎27-12-2020
Beste, Heb zojuist een Apple TV gekocht voor op de slaapkamer. Nu was ik beneden een programma aan het bekijken en ik dacht ik ga boven verder kijken via de orange app op mij iPhone en Apple TV maar nu kan ik dit blijkbaar niet doen. Wat doe ik verkeerd ? Kan ik via de orange tv app op iPhone verder kijken of gaat dit niet ? Groetjes Christel
 
 
Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (3)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@Christelvp er is op dit moment geen intergratie met de Apple TV. Dus je kan de app gebruiken op je iPhone en op een iPad daar kan je dan in verder kijken. Voor een intergratie op een Apple TV is net wat andere software voor nodig en dat is wat Orange samen met Apple in orde dient te maken. Je kan wel streamen via een Chrome cast die mogelijkheid is er wel. Voor integratie via Apple TV zullen we moeten wachten. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@patrick2  merci voor je antwoordje.

Daar heb ik weinig verstand van. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

Geen enkel probleem @Josette  we zijn er om elkaar allemaal te helpen 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

@Christelvp

Je kan je apple tv ook als cast gebruiken. Ik doe dat veel voor VRTNU.
Als je Orange TV wil kijken op je apple TV kan je dat via Synchrone weergave.

Ik heb Orange TV opgezet bv op mijn ipad en zo kan ik via de Apple TV dit bekijken op mijn TV. Zelfde werking als een Chromecast.

 

Leden met de meeste pluimen