annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange TV lite app voor google chromecast met google tv

Topic gestart op: 07-02-22 18h42

Antwoorden: 10 antwoorden

Koekie
Gewaardeerd verkenner

Orange TV lite app voor google chromecast met google tv

Ik heb Orange TV lite. 

En bekijk dit op de tv met de cast functie voor mijn " google chromecast met google tv".

Dus mijn chromecast heeft een afstandsbediening. ( dat niet werkt voor normale tv, omdat er geen Orange app is)

Maar dit zou toch zoveel gemakkelijker zijn als er een Orange app zou zijn voor de chromecast om Orange TV lite rechtstreeks te kunnen afspelen.

Is hier een trukje voor beschikbaar om dit zonder te casten te doen? 

Anders zou er zeker een app moeten ontwikkeld worden door Orange.

Deze cast functie is zeker niet voldoende! 

Labels (2)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
phil48
Leidende verkenner

Wat betreft de tv app is het doodstil bij Orange. "Wordt aan gewerkt" krijgen we telkens te horen. Maar de realiteit is dat ze er gewoon niks aan doen.

 

Kijk maar even in de Google Playstore. Laatste update is van december 2019, dat is méér dan twee jaar geleden. Moet zowat de enige app in de store zijn waar er nooit updates (verbeteringen) aan komen.

Milanbxp
Veteraan verkenner

Ik snap niet goed welke app u bedoeld Phil?

Klanten die het Orange tv Lite abonnement hebben moeten de Orange tv Plus app gebruiken die regelmatig updates krijgt.

mvg Milan

403FA375-4645-4620-8D6B-92DD081FAAA3.png

0 pluimen
Koekie
Gewaardeerd verkenner

Deze app heeft inderdaad een laatste update gehad in 2019.

Deze app werkt wel op mijn gsm en tablet, en dan kan ik casten naar tv.

Maar deze app is niet beschikbaar voor mijn "google chromecast for tv".

En dus kan ik orange tv lite niet zien op mijn tv zonder de gsm of tablet. En dit zou ik graag doen.

 

0 pluimen
Milanbxp
Veteraan verkenner

De app, zoals te zien is in mijn screenshot is een maand geleden nog geüpdate en nee inderdaad Orange heeft geen app die op een tv OS geïnstalleerd kan worden.

Als u echt een afstandsbediening wilt gebruiken zal u een Love Trio abonnement moeten nemen met een decoder.

mvg Milan

407E9003-1D11-4482-8793-7E492EFA2ED2.jpeg

 

Leden met de meeste pluimen