Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-02-22 18h42
Antwoorden: 10 antwoorden
Ik heb Orange TV lite.
En bekijk dit op de tv met de cast functie voor mijn " google chromecast met google tv".
Dus mijn chromecast heeft een afstandsbediening. ( dat niet werkt voor normale tv, omdat er geen Orange app is)
Maar dit zou toch zoveel gemakkelijker zijn als er een Orange app zou zijn voor de chromecast om Orange TV lite rechtstreeks te kunnen afspelen.
Is hier een trukje voor beschikbaar om dit zonder te casten te doen?
Anders zou er zeker een app moeten ontwikkeld worden door Orange.
Deze cast functie is zeker niet voldoende!
Nee Orange is eigenlijk naar mijn weten de enige provider waar de app niet extern van beschikbaar is. Neem nu bijvoorbeeld Telenet hun tv / Yelo app is afzonderlijk beschikbaar op een ander toestel. Bij Orange is het enkel mogelijk als app op een smartphone maar niet op een Apple tv bijvoorbeeld. Daar moet ik zeggen dat Telenet of Proximus wel hun tijd vooruit zijn en daar blijft Orange naar mijn idee wel achter.
Voor mij gezien mogen ze dit ook wel doorzetten zodat men niet altijd meer moet casten. Tegenwoordig hebben de meeste wel een Apple tv of een tv waar apps op kunnen.