annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange TV lite app voor google chromecast met google tv

Topic gestart op: 07-02-22 18h42

Antwoorden: 10 antwoorden

Koekie
Gewaardeerd verkenner

Orange TV lite app voor google chromecast met google tv

Ik heb Orange TV lite. 

En bekijk dit op de tv met de cast functie voor mijn " google chromecast met google tv".

Dus mijn chromecast heeft een afstandsbediening. ( dat niet werkt voor normale tv, omdat er geen Orange app is)

Maar dit zou toch zoveel gemakkelijker zijn als er een Orange app zou zijn voor de chromecast om Orange TV lite rechtstreeks te kunnen afspelen.

Is hier een trukje voor beschikbaar om dit zonder te casten te doen? 

Anders zou er zeker een app moeten ontwikkeld worden door Orange.

Deze cast functie is zeker niet voldoende! 

Labels (2)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Koekie
Gewaardeerd verkenner

Ik zie nu ook dat deze nog net geupdate is.  Ik denk de moment dat ik die installeerde dat die versie toch van 2019 was. 

Maakt niet uit. 

Alleen hoop ik dat Orange toch de app beschikbaar maakt voor mijn chromecast. 

Ik ben nu sterk aan het twijfelen om over te stappen naar Telenet.  Waar ze wel een app hebben voor mijn chromecast. 

0 pluimen
Milanbxp
Veteraan verkenner

Het is inderdaad spijtig dat dit bij Orange geen mogelijkheid is maar de meeste mensen nemen dan gewoon een tv box.

Telenet heeft inderdaad de Yelo tv applicatie die op een chromecast geïnstalleerd kan worden maar Telenet is natuurlijk ook wel duurder terwijl je dan even goed een tv box bij Orange kan nemen.

Het is natuurlijk u allemaal de keuze. 🙂

0 pluimen
Koekie
Gewaardeerd verkenner

Inderdaad Orange zou hier iets aan moeten doen.

 

Maar ik vrees dat ze met hun low cost structuur hier nooit iets gaan aan doen.

What you pay is what you get.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Koekie 

Is het deze die je gebruikt ? 

patrick2_0-1644255987076.png

Op deze zul je zeker niet alle functies aantreffen. Of er in de toekomst de Orange tv Lite app op komt ? Geen idee dat is iets waar je zelf naar zal moeten kijken. Als Orange het al lanceert zullen ze dit wel aankondigen. 

Ze zullen natuurlijk ook een 'samenwerking' en een goedkeuring moeten hebben van Google zelf om dit er op te mogen zetten. 

Vooralsnog is er geen truckje zoals je aangeeft om dit werkend te krijgen. Apps hebben goedkeuring nodig om erop gezet te mogen worden en je er mee verder kan gaan. Zou dus toch nog even afwachten en hier de kanalen te bekijken om te zien of het mogelijk is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Koekie
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor je feedback. 

Het is inderdaad die chromecast met afstandsbediening die ik heb.

 

Spijtig dat dit nog niet kan. 

Zijn er andere streaming toestellen met een afstandsbediening waar dit wel werkt? 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen