annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange TV plus foutcode 86000001

Topic gestart op: 05-11-21 19h34

Antwoorden: 6 antwoorden

Peter_T
Gewaardeerd verkenner

Orange TV plus foutcode 86000001

Hallo, ik ben sinds gisteren overgeschakeld op Orange TV lite waardoor ik met de orange TV plus app aan de slag moet. Op onze ipad en op de Xiaomi redmi 8 van mijn vrouw werkt alles prima. Op mijn gsm krijg ik echter steeds een foutcode wanneer ik wil beginnen streamen of een opname wil bekijken : "Probleem bij het afspelen. Sorry voor het ongemak, er ging iets fout bij het afspelen van de stream. Probeer later opnieuw. (86000001).

Ik werk met de Xiaomi mi note 10. Ik kan opnames plannen en de tv gids raadplegen maar enkel het bekijken van tv of opnames lukt niet. Via de chat met de orange helpdesk helaas ook niet geholpen. Hopelijk is hier iemand die hier ervaring mee heeft ?

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@Peter_T  

Heb de foutcode geprobeerd op te zoeken maar geen bruikbare info voor gevonden. 

Zelf heb ik een vermoeden dat het ergens op jou toestel is waardoor het fout gaat. Je geeft aan dat de Ipad en op je vrouw haar toestel wel werkt dus op zich is de app goed. .

Zou anders eens de instellingen bekijken van je vrouw haar toestel en vergelijken met die van jou om te zien of er daar niet ergens een verschil zit. Dus de instellingen voor video af te spelen want jullie beide een Xiaomi.

Anders heb ik ook niet direct een idee waardoor het verkeerd gaat. Ik gebruik geen tv app enkel de gewone vaste tv.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Peter_T 

je kan ook eens die app volledig verwijderen via instellingen, apps en daar hem

verwijderen niet rechtstreeks. Zet je toestel volledig uit.

Na een paar minuten start je en download je de app opnieuw.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Peter_T
Gewaardeerd verkenner

Hallo Josette, bedankt voor de tip maar had die ook al geprobeerd. Ook hier zonder succes.

Heb ondertussen gsm van mijn vrouw naast die van mij gelegd om de instellingen 1 voor 1 te vergelijken en of aan te passen maar ook dit heeft geen effect gehad.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Peter_T wat jammer. 

Dan kan ik je niet verder helpen misschien kan @patrick2 

even verder helpen? 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen