annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange TV uitzending van smartphone naar laptop streamen

Topic gestart op: 02-09-19 21h36

Antwoorden: 17 antwoorden

Alexmagda
Ervaren verkenner

Orange TV uitzending van smartphone naar laptop streamen

Ik heb google chromecast om van pc,tablet en smartphone naar TV te casten en dit werkt perfect. Nu probeer ik daarnaast ook van smartphone de TV app te dupliceren/doorsturen naar laptop maar vindt geen enkele goede oplossing.

Wacht nog vol ongeduld op een toepassing voor Orange TV (rechtstreeks) op de laptop maar deze is blijbaar niet op korte termijn voorzien.

Welke oplossing is er om van de Samsung Galaxy J5 de TV-uitzendingen van de Orange-app te streamen naar de laptop ACER (met Windows 10)

Alvast bedankt voor de aanbevelingen

Labels (1)
17 ANTWOORDEN 17
Alexmagda
Ervaren verkenner

Da's fantastisch nieuws en goede zet commercieel . Graag een bericht als deze beschikbaar is. Trouwens altijd bereid om mee in testomgeving te helpen.

 

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh @Alexmagda 

Jouw rooksignaal is nog steeds onbeantwoord zie ik.
Streamen van smartphone naar pc of laptop is bijna onmogelijk.
Maar als je een programma opnieuw wil bekijken, surf naar de website van de zender en ga naar programma's. Daar kan je zeker en vast de aflevering dat je wil zien bekijken.

Zonnegroeten

Totem

0 pluimen
Alexmagda
Ervaren verkenner

Dag Totem

thanks voor de reminder.Bedoeling is van live uitzendingen van vier te kunnen volgen.Uitgesteld kijken is inderdaad geen probleem. Er blijkt inderdaad nog niet echt een oplossing voor te zijn (..naar laptop zoals Yelo van telenet). Ideaal zou natuurlijk zijn dat Orange TV ook beschikbaar is voor laptop zodat je nog veel meer zenders kunt ontvangen.Waarom wel op smartphone en tablet en niet op laptop?????? We blijven proberen voor oplossing te forceren!

Alex

Leden met de meeste pluimen