annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange TV uitzending van smartphone naar laptop streamen

Topic gestart op: 02-09-19 21h36

Antwoorden: 17 antwoorden

Alexmagda
Ervaren verkenner

Orange TV uitzending van smartphone naar laptop streamen

Ik heb google chromecast om van pc,tablet en smartphone naar TV te casten en dit werkt perfect. Nu probeer ik daarnaast ook van smartphone de TV app te dupliceren/doorsturen naar laptop maar vindt geen enkele goede oplossing.

Wacht nog vol ongeduld op een toepassing voor Orange TV (rechtstreeks) op de laptop maar deze is blijbaar niet op korte termijn voorzien.

Welke oplossing is er om van de Samsung Galaxy J5 de TV-uitzendingen van de Orange-app te streamen naar de laptop ACER (met Windows 10)

Alvast bedankt voor de aanbevelingen

Labels (1)
17 ANTWOORDEN 17
do365nic
Aspirant verkenner

Beste,

Staat deze aanvulling nog steeds gepland?

hier wacht ik toch al even op

Mvg,

0 pluimen
Alexmagda
Ervaren verkenner

ja  @Totem  ,inderdaad want ik wacht ook vol ongeduld ..... en we hebben nu veel tijd. Aanbod om als tester te fungeren blijft ook geldig

0 pluimen
Alexmagda
Ervaren verkenner

@Totem  heb je een idee van de timing ivm de Orange TV lancering voor laptop/PC? Met dank voor een antwoord. 

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@Alexmagda  schreef:

@Totem  heb je een idee van de timing ivm de Orange TV lancering voor laptop/PC? Met dank voor een antwoord. 


Ugh @Alexmagda,

Momenteel is er geen datum gegeven, maar we houden je wel op de hoogte als het mogelijk is !

Totem's zonnegroeten !

Totem

0 pluimen
Alexmagda
Ervaren verkenner

@Totem  : bedankt voor je reactie maar we verwachten toch binnenkort lancering of niet? In januari sprak   men over een 3-tal maanden. Zou zeer welkom zijn in deze lockdown-periode . 😎😀  We blijven het volgen en wachten vol ongeduld op verder nieuws .....

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen