annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange TV uitzending van smartphone naar laptop streamen

Topic gestart op: 02-09-19 21h36

Antwoorden: 17 antwoorden

Alexmagda
Ervaren verkenner

Orange TV uitzending van smartphone naar laptop streamen

Ik heb google chromecast om van pc,tablet en smartphone naar TV te casten en dit werkt perfect. Nu probeer ik daarnaast ook van smartphone de TV app te dupliceren/doorsturen naar laptop maar vindt geen enkele goede oplossing.

Wacht nog vol ongeduld op een toepassing voor Orange TV (rechtstreeks) op de laptop maar deze is blijbaar niet op korte termijn voorzien.

Welke oplossing is er om van de Samsung Galaxy J5 de TV-uitzendingen van de Orange-app te streamen naar de laptop ACER (met Windows 10)

Alvast bedankt voor de aanbevelingen

Labels (1)
17 ANTWOORDEN 17
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Dag Totem,

dank voor uw anwoord maar toch nog een vraagje.Wat bedoel je met Live TV? Voor mij zijn er 2 mogelijkheden:

1)zoals chromecast naar Tv wel kan zou ik graag naar mijn laptop casten.Maar dit wordt telkens afgebroken op moment dat er verbinding is.Waarom wordt dit niet toegelaten?

2)de TV Orange app rechtstreeks installeren op laptop (onder Windows 10) kan blijkbaar ook niet.Maar dit kan wel op een smartphone of een tablet. Waarom hier deze beperking?Is de stap naar laptop dan voorlopig te ingewikkeld of belastend? Commercieel zou het echter een goede zet zijn om hier aan Yelo TV een concurrent aan te bieden. Ik hoor regelmatig dat de overstap naar Orange niet gedaan wordt wegens het ontbreken van de app op laptop....Aan de rechten zal het niet liggen veronderstel ik gezien het dus op tablet wel kan.

Met dank voor uw uiteenzetting. Als er betaversies zijn ben ik graag kandidaat-tester!!

Groetjes

Alex

Ugh @Alexmagda,

Onze team is aant het werken op een Web versie van de TV app. Deze zal beschikbaar zijn binnen 2 maanden ongeveer.

Je zult Orange TV dus rechtstreeks kunnen kijken op je PC.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Rudi1234
Aspirant verkenner

is dit al beschikbaar , ik ben een nieuwe klant en had dit bij telenet wel voorhanden. App op laptop.

0 pluimen
Alexmagda
Ervaren verkenner

ik heb nog geen verdere berichten gekregen. Bedoeling was dat de app voor het web tegen april ll beschikbaar zou zijn maar het is sindsdien windstil. Blijf dus ook op mijn honger zitten.

Heb ondertussen geprobeerd een Android omgeving op pc te zetten zodat play-store kan gebruiken. Kan dan wel de TV-app op pc (laptop) zetten .Koppelen lukt ook en de tv gids raadplegen in de app werkt. De live uitzendingen worden echter geblokkeerd en dus nog steeds geen tv kijken. Hopelijk komt er snel verandering in.   @totem ?

0 pluimen
rtl
Ervaren verkenner

Dit is idd al verschillende keren aangekondigd als ‘binnenkort’ maar na 6 maanden is er nog steeds geen concreet nieuws.
Verschillende mensen in mijn omgeving weigeren over te stappen naar Orange zo lang dit niet bestaat...

0 pluimen
do365nic
Aspirant verkenner

Ja, ik wacht hier toch ook al enige tijd op.
Het feit dat ze ons een datum gaven van 3 maanden ongeveer is hetzelfde als iemand blij maken met een dode mus.

Mijn idee is dat de app niet goed werkte en dat ze het dan maar opgegeven hebben onder het mom van
"ze betalen toch wel"

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen