annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange Tv app sluit steeds af.

Topic gestart op: 08-08-20 06h51

Antwoorden: 15 antwoorden

Xvdbx
Aspirant verkenner

Orange Tv app sluit steeds af.

Goede morgen,

Sinds gisteren start mijn tv app niet meer op. 

Ik krijg steeds de melding ´orange tv app stopt´.

Zijn er nog mensen met dit probleem? Heb de app al opnieuw geïnstalleerd, en op andere apparaten werkt deze ook niet meer.

Onlang heb ik wel optie voetbal genomen.

 

Mvg Xavier 

Labels (1)
15 ANTWOORDEN 15
wellens83
Gewaardeerd verkenner

Hier hetzelfde probleem sinds gisteren, ook al verschillende dingen geprobeerd maar niets helpt.

Via de chat wat info gevraagd en ze zeiden me dat het probleem zou opgelost zijn rond 16u en vroegen me om tv app. opnieuw te installeren, heb mijn toestel dan ook via menu in decoder ontkoppelt en opnieuw gekoppeld maar het bracht geen zoden aan de dijk. Zoals ik hier lees dat er iemand een software update had op decoder, deze heb ik ook niet gehad... 

0 pluimen
wellens83
Gewaardeerd verkenner

Nog maar net gepost en ik probeer de app. nogmaals en hier werkt alles terug. Heb dus Tv App. verwijdert van gsm en opnieuw geïnstalleerd en daarbij ook mijn toestel nog ontkoppelt en opnieuw gekoppeld.

Mvg

 

Bert

ohnoitsfraa
Aspirant verkenner

Hier nog altijd niks. Zowel op de iPhone van mijn vriendin, mijn eigen iPhone en de iPad geprobeerd. De app sluit steeds af wanneer je hem opent. Al meerdere malen verwijderd en opnieuw gedownload, maar niets helpt.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze


@ohnoitsfraa  schreef:

Hier nog altijd niks. Zowel op de iPhone van mijn vriendin, mijn eigen iPhone en de iPad geprobeerd. De app sluit steeds af wanneer je hem opent. Al meerdere malen verwijderd en opnieuw gedownload, maar niets helpt.


@ohnoitsfraa Deze morgen had ik het probleem niet, nu wel.  Ziet er naar uit dat de app geen verbinding met de server(s) van Orange kan maken.  Heb de app niet verwijderd en terug geinstalleerd,

Denk dat dit tijdelijk zal zijn

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen