Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-02-20 15h39
Antwoorden: 7 antwoorden
Sinds enkele weken een tevreden klant met een love pack.
Had een vraagje ivm de decoder.
Bij telenet kon je die 's nachts gewoon afsluiten (slechte gewoonte van mij, gewoon - hou niet van sluipverbruik en aanblijvende lampjes).
Bij orange is dit moeilijker, want er is geen aan- en uit knop op. Dus vandaar mijn vraag. Kan het kwaad dat ik gewoon de stekkerdoos (waarin de stekker zit) afsluit.
Sinds enkele weken een tevreden klant met een love pack.
Had een vraagje ivm de decoder.
Bij telenet kon je die 's nachts gewoon afsluiten (slechte gewoonte van mij, gewoon - hou niet van sluipverbruik en aanblijvende lampjes).
Bij orange is dit moeilijker, want er is geen aan- en uit knop op. Dus vandaar mijn vraag. Kan het kwaad dat ik gewoon de stekkerdoos (waarin de stekker zit) afsluit.
Hallo @phil48,
Aarzel zeker niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
@phil48 het kan nooit kwaad om de stekker uit je stekkerdoos te halen. Aan de achterkant van de decoder zit ook een knop voor hem aan en uit te zetten 🙂 kijk maar eens.
Nadeel als je die elke keer uitzet is dat het langer duurt voor op te starten en voor je tv kan kijken en je updates zullen pas door gevoerd worden op het moment je de decoder aanzet waardoor het langer duurt voor je tv kan kijken.
@ Gregory
Bedankt voor de toelichting.
Uiteraard weet ik dat je niet kunt opnemen als de decoder afstaat, maar dat is dan ook enkel 's nachts en meestal zijn er dan geen programma's die ik per se wil zien hoor 😉
Hetzelfde geldt uiteraard voor de tv app, die ik trouwens handiger vind dan die van Telenet. Zo heb ik al opgenomen via de smartphone, wat toch omslachtiger was bij de concurrent.
Als het goed is, mag het ook gezegd worden hé 😉