annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange decoder

Topic gestart op: 26-02-20 15h39

Antwoorden: 7 antwoorden

phil48
Leidende verkenner

Orange decoder

Sinds enkele weken een tevreden klant met een love pack.

Had een vraagje ivm de decoder.

Bij telenet kon je die 's nachts gewoon afsluiten (slechte gewoonte van mij, gewoon - hou niet van sluipverbruik en aanblijvende lampjes).

Bij orange is dit moeilijker, want er is geen aan- en uit knop op. Dus vandaar mijn vraag. Kan het kwaad dat ik gewoon de stekkerdoos (waarin de stekker zit) afsluit.

 

Labels (1)
7 ANTWOORDEN 7
NelsonM
Orange-werknemer

Sinds enkele weken een tevreden klant met een love pack.

Had een vraagje ivm de decoder.

Bij telenet kon je die 's nachts gewoon afsluiten (slechte gewoonte van mij, gewoon - hou niet van sluipverbruik en aanblijvende lampjes).

Bij orange is dit moeilijker, want er is geen aan- en uit knop op. Dus vandaar mijn vraag. Kan het kwaad dat ik gewoon de stekkerdoos (waarin de stekker zit) afsluit.

Hallo @phil48,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@phil48  het kan nooit kwaad om de stekker uit je stekkerdoos te halen. Aan de achterkant van de decoder zit ook een knop voor hem aan en uit te zetten 🙂 kijk maar eens.

Nadeel als je die elke keer uitzet is dat het langer duurt voor op te starten en voor je tv kan kijken en je updates zullen pas door gevoerd worden op het moment je de decoder aanzet waardoor het langer duurt voor je tv kan kijken.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gregory
Wijze
Wijze

@phil48  aanvullend op @patrick2 's antwoord

Als de decoder uit staat kan

  •  hij niet op nemen
  •  kun je er ook niet aan met de TV app
phil48
Leidende verkenner

@ Gregory

 

Bedankt voor de toelichting.

Uiteraard weet ik dat je niet kunt opnemen als de decoder afstaat, maar dat is dan ook enkel 's nachts en meestal zijn er dan geen programma's die ik per se wil zien hoor 😉

Hetzelfde geldt uiteraard voor de tv app, die ik trouwens handiger vind dan die van Telenet. Zo heb ik al opgenomen via de smartphone, wat toch omslachtiger was bij de concurrent.

Als het goed is, mag het ook gezegd worden hé 😉

Leden met de meeste pluimen