Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-04-21 15h37
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Zou ik de Orange tv app op mijn pc kunnen installeren en laten werken door een android emulator te installeren op de pc?
Ik heb in het verleden 2 (toch prijzige) Android boxjes gekocht specifiek om de tv app te installeren om dan te ontdekken dat die standaard al ge unroot waren en dat de tv app van Orange (en andere providers) niet werkt op een unrooted toestel.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Nee dit gaat niet werken. Heb al eens geprobeerd met een APK maar het werkt niet. Dus je kan het installeren dat is geen probleem je komt tot aan inloggen en dan loop je vast dat doet de app niks. Dus je kan beste wachten tot Orange de webbrowser heeft ontwikkeld.
Nee dit gaat niet werken. Heb al eens geprobeerd met een APK maar het werkt niet. Dus je kan het installeren dat is geen probleem je komt tot aan inloggen en dan loop je vast dat doet de app niks. Dus je kan beste wachten tot Orange de webbrowser heeft ontwikkeld.
Bedankt voor het antwoord.
Dat wordt dus ruzie over de tv vanavond....